Monday, Mar 5, 2018

صفحه نخست » حضور وحید حقانیان در افتتاحیه ایران کالا + توضیح علیرضا نوری زاده

سایت انصاف نیوز نوشت علی رغم شایعاتی عجیب در برخی رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور، شب گذشته «وحید حقانیان» در مراسم افتتاحیه‌ی شبکه‌‎ی «ایران کالا» حضور داشت.

علیرضا نوری زاده چند روز پیش در تلویزیون دولتی «صدای آمریکا» شایعاتی را مطرح کرده بود ولی با انتشار تصویر سردار وحید در افتتاحیه‌ی یکی از شبکه‌های صداوسیما، این شایعات نقض شد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

مراسم افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی «ایران کالا» که حدود یک سال قبل (اسفند ۹۵) پخش آزمایشی خود را آغاز کرده بود شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان دولتی و هنرمندان برگزار شد.

2731839.jpg

توضیح علیرضا نوری زاده در باره ظهور وحید حقانیان معاون إجرائی دفتر رهبر رژیم ایران

کسانی که برنامه های مرا در طول یکهفته گذشته دنبال کرده باشند، میدانند که من 4 روز قبل از ظهور آقا وحید گفتم که او از زندان به خانه ای در خیابان یاس منتقل شده و تحت نظر است. در عین حال پیش بینی کردم که او در مراسمی ظاهر شود تا اصل خبر زیر سوال رود. از همه جالتر ادعای یکی از سایتها مبنی بر مأموریت او در لبنان بود. کسانی که وحید را میشناسند میدانند که او هرگز در سپاه نبوده و درجه نظامی ندارد . از سی سالپ یش که او در حاشیه و سپس متن دفتر رهبر نظام حضور داشته و امروز معاونت اجرائی دفتر را در دست دارد حتی یکروز در کار نظامیگری نبوده تا سردار خطاب شود. سردار احمد وحیدی دستجردی و سردار احمد وحید رئیس دفتر هاشمی شاهرودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپاهی اند اما وحید حقانیان غیر سپاهی است . جرم وحید در سه پرونده ثبت است ، جرم مالی، مسائل مربوط به بنیامین برادرش و ارتباط او با دو دگرباش جنسی اسرائیلی که با دستگاه امنیتی این کشور همکاری داشته اند و دیدار اتفاقی وحید با یکی از أنها در سفرش به استانبول برای دیدن برادرش و إطلاع ندادن موضوع به اصغر حجازی و سرانجام رفتن او به خانه بعضی از اعضای خبرگان در اواسط بهمن ماه وقتی حال آقای خامنه ای به شدت بحرانی شده بود و استمزاج رأی این نمایندگان در باب جانشینی آیت الله خامنه ای در پرونده های سه گانه او ثبت شده است . با تلاشهای مجتبی خامنه ای حقانیان با وثیقه ای سنگین به خانه امن منتقل شد. در جریان حضورش در مراسم افتتاح رسمی شبکه ایران کالا او با همراهانی از مردان طائب به محل مراسم رفت و بلافاصله به خانه امن در خیابان یاس منتقل شد.

علیرضا نوری زاده

یکشنبه چهارم مارس 2018

گزارش ایسنا از مراسم افتتاحیه ایران کالا:

افتتاح شبکه ایران کالا در استودیو ۱۲ اسفند با حضور مادر شهید حسن هادی انجام شد که از طریق نمایشگر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما پخش شد.

شبکه تلویزیونی «ایران کالا» در ۱۲ ماه گذشته به منظور حمایت از تولید و خدمات ایرانی، جذب حداکثری مخاطبان و دستیابی به اهداف و ماموریت‌های تعیین شده، برنامه‌هایی در قالب‌های مستند، ترکیبی، پویانمایی و اطلاع‌رسانی تولید کرده است.

برنامه‎های این شبکه در حال حاضر به صورت ۱۶ ساعت در روز، از ساعت ۷ لغایت ۲۳ در حال پخش بوده و علاوه‎بر دریافت برروی کانال ۲۸ گیرنده‎های دیجیتال، از طریق ماهواره‌های بدر (فرکانس ۱۱۸۸۱، عمودی، SR ۲۷۵۰۰) و اینتل ست ۹۰۲ (فرکانس ۱۱۵۵۵، افقی، SR ۳۰۰۰۰) نیز قابل دریافت است.

2731848.jpg

به گزارش ایسنا، در این مراسم که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی، زابلی‌زاده مدیر شبکه ایران‌کالا، داریوش ارجمند، پوران درخشنده، حمید استیلی، محمد گلریز، عزت‌الله مهرآوران، مرتضی حیدری، وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، بطحایی وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از فعالان اقتصادی، کارآفرینان، آقای کاتب و حسن‌پور نمایندگان مجلس حضور داشتند.

علی عسگری که در مراسم افتتاحیه شبکه ایران کالا سخن می‌گفت درباره ایده اصلی تاسیس این شبکه تلویزیونی اظهار کرد: در چند سال گذشته مقام معظم رهبری گفتمان انقلابی و پیشروی اقتصاد مقاومتی را مطرح و در همین راستا نیز امسال را سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال عنوان کردند که در همین راستا ما در رسانه ملی نیز تلاش کردیم تا در همه برنامه­‌های این موضوع را دنبال کنیم، اما در عین حال به فکر یک کار جهادی، میان بر و تاثیرگذار نیز بودیم.

او با اشاره به افزایش شرکت­‌های دانش‌بنیان، ادامه داد: با توجه به اینکه گسترش حجم اشتغال و تولید به صورت توامان در کوچک و متوسط و دانش بنیان، تصمیم گرفتیم برای معرفی این شرکت­ها و کالاهای ایرانی شبکه تلویزیونی ایران کالا را طراحی و راه­‌اندازی کنیم. به هر حال شرکت­‌های بزرگ توانایی سیاست­‌های بازرگانی و تبلیغات در رسانه‌­های تصویری، صوتی و مکتوب را دارند، اما صنایع متوسط و دانش­بنیان این توان را ندارند و به همین خاطر هم تعامل آنها با بازار کم می­‌شود و در آینده آسیب­‌های جدی خواهند دید.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: با توجه به کارکردهای رسانه ملی تصمیم گرفتیم تا به منظور کمک به شرکت­ها و صنایع کوچک و متوسط که به نسبت اشتغال­زا تر از صنایع بزرگ هستند و توان رقابت با صنایع جهانی را نیز دارند، شبکه­ای تاسیس کنیم. البته ما در رسانه ملی به شرکت­‌های بزرگ نیز کمک کرده‌­ایم. سال گذشته تصمیم گرفتیم به صنایعی که تولید ایرانی دارند و از متخصصین و کارآفرینان ایرانی نیز بهره می­‌گیرند، به میزان شغلی که تولید می­‌کنند، آنتن رایگان برای تبلیغات در اختیار آنها قرار بدهیم که این فرآیند همچنان در جریان است و چند هزار کارخانه در این طرح ثبت‌­نام کرده­‌اند. اما ما عنوان نمی­‌کنیم که کدام شرکت­‌ها و صنایع رایگان و کدام با هزینه در آنتن سانه ملی تبلیغات می­‌کنند.

علی ­عسکری با اشاره به رشد روزافزون شرکت‌­های دانش­‌بینان،خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش این صنایع دیگر آنتن شبکه­‌های مختلف گنجایش این حجم از تبلیغات را نداشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا شبکه‌­ای جداگانه برای برای این موضوع طراحی کنیم که به طور مستمر در طول شبانه­‌روز برای شرکت­‌های کوچک و دانش­‌بنیان کار تبلیغاتی انجام دهد.

او با تاکید بر اهمیت کارآفرینی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور، گفت: کسانی که در این کشور کار تولید می­‌کنند، انسان­های گرانقدری هستند که باید آنها را تکریم کنیم. اگر ملتی بازار خود را در اختیار بیگانگان قرار دهد، در واقع بالاترین توان اقتصادی خود را در اختیار آنها قرار داده است که این موضوع خلاف مصلحت است. ما باید بتوانیم بازارمان را خودمان سیراب کنیم؛ چرا که ملتی که بازار خود را در اختیار بیگانگان قرار دهد زیان خواهد کرد.

رئیس سازمان صداوسیما یادآور شد: در زمان صدراسلام، حضرت محمد (ص) دست کارآفرین و کارگر را بوسید. آن زمان استعمار اقتصادی همانند امروز معنا نداشت و امروز اهمیت این موضوع بسیار بیشتر است. ما باید دستان و باززوان کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی را ببوسیم و آنها را تکریم کنیم.ما در شبکه ایران کالا می­‌خواهیم به تمام کارآفرینان و مدیرانی که در این شرایط سخت فعالیت می‌­کنند بپردازیم و به همه آنها سرویس رایگان بدهیم، کالاهای آنها را معرفی و در بازار فروش از آنها حمایت کنیم.

علی­ عسکری در ادامه سخنان خود خطالب به زابلی زاده، رئیس شبکه ایران کالا اظهار کرد که این شبکه نیاز به یک سایت کامل و پیشرفته دارد تا بتواند محصولات شرکت‌­های مختلف را معرفی کند و در صورت چندزبانه بودند نیز می­‌تواند زمینه‌های صادرات را نیز فراهم کند.

او همچنین از دولت خواست در این مسیر به سازمان صداوسیما کمک کند تا مسیر پیشرفت صنایع و کارآفرینان داخلی هموارتر شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy