Monday, Mar 5, 2018

صفحه نخست » پیک نت: جعبه سیاه هواپیما پیدا شده و حالا بر سر آن دعواست!

blackbox_030518.jpgجعبه سیاه هواپیمای شرکت آسمان که در یاسوج سقوط کرد پیدا شده و حالا بر سر این که این جعبه دراختیار چه نهادی قرار بگیرد و چه کسانی آن را باز کرده و رازگشائی سقوط کنند دعواست.

سایت پیک نت نوشت رئیس هواپیمائی کشوری گفته که دو قعطه ای که کوهنوردان پیدا کرده اند و ظاهرا جعبه سیاه هواپیماست باید تحویل کمیسیون مشترک دادستانی و متخصصین شود. معلوم نیست به چه دلیل دادستانی نخود آش شده است. لابد برای جلوگیری از افشای واقعیات!

اما کار به اینجا هم ختم نشده و در خود محل حادثه نیز اختلاف بر سر تحویل دادن و تحویل ندادن جعبه سیاه به دادستانی بالا گرفته بود. یک گروه فشار می آوردند که جعبه سیاه از مسیر دادستانی دنا منتقل نشود و این مساله به درگیری فیزیکی هم منجر شد. آن‌ها می‌خواستند قبل از رویت دادستانی جعبه سیاه را به تهران ارسال کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در همین ارتباط گفت: من و یکی از کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ از سوی کمیسیون به سازمان هواپیمایی معرفی شدیم تا بر تمام مراحل رسیدگی سقوط هواپیما بخصوص بازخوانی جعبه سیاه نظارت داشته باشیم.

روز گذشته پس از اعلام مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر پیدا شدن جعبه سیاه سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را تایید نکرد و این مساله برای ما جای سوال دارد و موجب ایجاد نگرانی می‌شود. البته جعبه سیاه صددرصد سالم تقدیم دادستانی شده و بقیه پیگیری‌ها انجام خواهد شد

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy