Friday, Mar 9, 2018

صفحه نخست » امثال فاطمه اردشیر لاریجانی ها چطور به امریکا می روند؟!؛ ف. م. سخن

96583B77-767A-419B-A020-3386DC6AFED0.jpegامروز عکس و مشخصات فاطمه اردشیر لاریجانی، دختر علی لاریجانی در مرکز پزشکی دانشگاه کلیولند آمریکا منتشر شد.

کشور بزرگ آزادی که باید مقدم آزادی خواهان ایرانی را گرامی بدارد، نه تنها مانع سفر حتی کوتاه مدت آن ها می شود بلکه محل استقرار و زندگی فرزندان سران ضد آزادی و ضد امریکایی جمهوری اسلامی شده است. اتخاذ چنین سیاستی جای تاسف بسیار دارد.

کسانی که اقدام به دریافت ویزای توریستی و تحصیلی از امریکا کرده اند می دانند که مسوولان سفارت خانه ها و مراکز صدور ویزا، به طرز تحقیر آمیزی موی سوابق شخص درخواست کننده را از ماست بیرون می کشند به گونه ای که بسیاری از آزادی خواهان با پرنسیپ، تن به این تحقیر ها نمی دهند و از سفر به امریکا منصرف می شوند.

آن گاه ما شاهد سفر «آقاها و خانم ها»ی «آقازاده» به امریکا هستیم که نه به عنوان توریست بلکه به عنوان کسانی که از امکانات کاری و تحصیلی امریکا برخوردارند، اجازه ی اقامت و زندگی در این کشور پیدا می کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

کاش لااقل این آقازاده ها، برائت خود را از ایدئولوژی تروریستی و وابستگی به افکار جهانْ ستیز جمهوری اسلامی اعلام می کردند ولی حداقل یک نگاه به تصاویر این موجودات کافی ست به شخص بی طرف نشان دهد که این ها تا خرخره در کثافت جمهوری اسلامی غرق هستند و با افتخار هم از توبره می خورند و هم از آخور.

اگر از اپوزیسیون بدلی ارسالی جمهوری اسلامی به امریکا هم یاد کنیم دفتر قطور نام هایی که از سفارت خانه های امریکا اجازه ی اقامت در امریکا گرفته اند بیش از پیش قطور خواهد شد. جالب اینجاست که غیر از فرزندان سران آزادی ستیز و تروریست پرور جمهوری اسلامی فرزندان کسی که اشغال گر سفارت امریکا بوده و حتی تهدید به کشتن امریکایی ها کرده در امریکا به زندگی زالو وار شان ادامه می دهند؛ زالو هایی که از خون مردم آزادی خواه ایران تغذیه می کنند.

ضربه ی مهلک حضور کسانی مثل دختر علی لاریجانی در امریکا به خود امریکا خواهد خورد. آزادی خواهان ایران که انتظار و توقع عملکرد صحیح از کشور آزاد و طرفدار آزادی امریکا دارند، نمی توانند باور کنند که اعطای این گونه اجازه ی سفرها بدون آگاهی مسوولان بلند مرتبه ی امریکایی ست.

نمونه ی آخر انصراف از سفر به امریکا مربوط به امیر صادقی کنجانی آهنگساز فیلم برنده ی اسکار امسال یعنی «کودک خاموش» است که علت عدم سفرش به امریکا را چنین ذکر کرده است:


بنا به تعهدم با کمپانی انگلیسی، دعوت اسکار را پذیرفتم و درخواست ویزا را انجام دادم و روز مصاحبه به سفارت آمریکا رفتم. در آنجا شاهد برخوردهای بسیار بسیار تحقیرآمیز و زننده ای با هم وطنانم بودم که عمیقا من را غمگین کرد. صف‌های بی مورد و طولانی، بی نظمی و انتظار و ...


برخوردی که با من انجام شد برخورد متفاوتی بود البته.


بعد از مصاحبه، ایمیلی از سفارت دریافت کردم که بسیار برای من توهین آمیز بود.


پرسیدن نام و مشخصات و جزئیات خانواده و اطرافیان نزدیکم. «یوزرنیم» های تمام صفحات اجتماعی خودم (سوشال مدیا)، مشخصات ریز به ریزِ تمام سفرهای من در ١۵ سال اخیر و غیره.


دریافت این ایمیل، راه را برای من روشن کرد. من به قیمت سرک کشیدن در خصوصی ترین مسائل زندگی ام، برخورد زننده و غیر انسانى با هم وطن هایم و توهین های مستقیم و غیر مستقیم حاضر به ادامه راه نشدم.


امروز من با وجود داشتن ویزای ورود به کشور آمریکا برای حضور در مراسم اسکار به عنوان آهنگساز فیلم «کودک خاموش» نامزد جایزه اسکار، از رفتن به این مراسم خودداری کردم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy