Monday, Mar 12, 2018

صفحه نخست » خنثی‌شدن حمله انتحاری با خودرو و جلیقه به پاسگاه سپاه

sepahPasgah_031018.jpgایران اینترنشنال، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، شامگاه یک‌شنبه ۲۰ اسفندماه، یک گروه مسلح قصد حمله به پاسگاه مرزی نیروی زمینی سپاه در منطقه سراوان استان سیستان‌و بلوچستان را داشته‌ است که این حمله ناکام مانده، سه تن از افراد مسلح کشته و دونفر از نیروهای پاسگاه مرزی سراوان، مجروح شده‌اند.

قرارگاه قدس، قرارگاه‌ عملیاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرقی ایران است که یگان‌های نیروی زمینی سپاه در دو سپاه استانی سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان را زیر نظر دارد. روابط عمومی این قرارگاه، صبح دوشنبه ۲۱ اسفندماه، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است این افراد، که آن‌ها را «عوامل گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح» خوانده است، با یک دستگاه خودروی حامل مهمات و مواد منفجره، قصد انجام عملیات انتحاری در پاسگاه مرزی نیروی زمینی سپاه در منطقه سراوان را داشتند که ناکام ماندند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

براساس این اطلاعیه، درپی واکنش نیروهای سپاه، خودروی انتحاری منهدم، ۲نفر از عوامل حمله با خودرو کشته‌ و یک‌نفر دیگر نیز با منفجر کردن جلیقه انتحاری خود را کشته است.

در ادامه‌ این اطلاعیه آمده است که در جریان رفع این حمله، دو تن از بسیجیان پاسگاه سراوان نیز مجروح شدند.

پیش از این در سال‌های گذشته نیز، چندین‌بار گروه‌های تروریستی همچون «جیش‌العدل» به پاسگاه مرزی سراوان حمله کرده‌ و با نیروهای مرزبانی و سپاه، درگیر شده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy