Wednesday, Mar 21, 2018

صفحه نخست » سه زنی که با اتهام تعدی جنسی علیه ترامپ شکایت کرده‌اند

trump3_032118.jpgدویچه وله - پس از استورمی دانیلز یک زن دیگر هم به دادگاه شکایت برده و می‌گوید، به او حق‌السکوت پرداخت شده تا در مورد رابطه جنسی با دونالد ترامپ سخن نگوید. سامر زرووس نیز شکایتی را علیه رئیس‌جمهور مطرح کرده است.

وکلای کارن مک‌دوگال، مدل سابق مجله پلی‌‌بوی شکایت او از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را تسلیم دادگاهی در لس‌آنجلس کرده‌اند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

trumSH1.jpg

کارن مک‌دوگال، مدل سابق مجله پلی‌‌بوی

‌آن‌ها می‌گویند، شرکت "امریکن مدیا" (AMI) طبق قراردادی به موکل آن‌ها که اینک ۴۶ سال دارد، در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ مبلغ ۱۵۰هزار دلار پرداخت کرده تا در مورد رابطه جنسی احتمالی خود با ترامپ سکوت کند.

مک‌دوگال می‌گوید، از سوی تیم ترامپ مورد تهدید قرار گرفت، در صورتی که این موضوع را با رسانه‌ها در میان بگذارد "از نظر مالی نابودش" خواهند کرد.

مک‌دوگال می‌گوید، با دونالد ترامپ در طول سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ بیش از ۱۰ ماه رابطه جنسی داشته است.

رابطه جنسی احتمالی ترامپ با استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های پورنو در آمریکا نیز در همین بازه زمانی مطرح شده است. ترامپ در آن زمان با سومین همسر خود ملانیا که هم‌اینک بانوی اول ایالات متحده است زندگی می‌کرده و بارون، پسر مشترک‌شان چندماهه بوده است. ترامپ رابطه با هر دوی این زن‌ها را رد می‌کند.

استورمی دانیلز که نام اصلی‌اش استفانی کلیفورد است نیز شکایتی علیه ترامپ به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید، به او حق‌السکوت پرداخت شده تا در مورد رابطه جنسی خود با ترامپ چیزی نگوید.

trumSH2.jpg

استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های پورنو در آمریکا

استفانی کلیفورد ستاره ۳۹ ساله فیلم‌های جنسی مدعی است، در سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه جنسی داشته و مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ به او در اکتبر ۲۰۱۶ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۰هزار دلار پرداخت کرده تا در این مورد سکوت اختیار کند. کلیفورد می‌گوید، وکیل گفت، پول را بدون اطلاع ترامپ پرداخت کرده، پس چون این توافق امضای ترامپ را ندارد، معتبر هم نیست.

سومین مورد

سومین مورد که ترامپ را احتمالا با عصبانیت قضایی بزرگ‌تری مواجه خواهد کرد پرونده سامر زرووس است. زرووس زنی است که می‌گوید، در یکی از شوهای تلویزیونی ترامپ شرکت کرده و در ماجراهای پس از آن مورد تعرض جنسی ترامپ قرار گرفته است. او به این دلیل که از سوی ترامپ به دروغگویی متهم شده به دادگاهی در نیویورک شکایت برده است.

trumSH3.jpg

سامر زرووس آمریکایی ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرده است

دونالد ترامپ مدعی است، زنانی که او را به تعدی جنسی متهم کرده‌اند دروغ می‌گویند. زرووس می‌گوید، ترامپ او را به‌‌رغم میل‌اش در سال ۲۰۰۵ بوسیده و دستمالی کرده است.

ترامپ می‌خواست این شکایت را با این استدلال که دادگاه‌های ایالتی آمریکا فاقد صلاحیت قضایی در مورد او هستند متوقف سازد. اما جنیفر شکتر، قاضی آمریکایی سه‌شنبه ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) درخواست رئیس‌جمهور را رد کرد و گفت، "هیچ کس از قانون بالاتر نیست" حتی رئیس‌جمهور.

به گفته قاضی، وقتی پای پرونده‌‌های خصوصی در میان باشد با رئيس‌جمهور نیز همانند سایر شهروندان مطابق قوانین عمومی برخورد خواهد شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy