Friday, Mar 23, 2018

صفحه نخست » صفار هرندی در نماز جمعه تهران: انقلاب دست به عصا نیست؛ عصا زیر بغل دیگران گذاشته است

AF324475-308D-4C47-AC4D-F44B59D74A08.jpegعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این انقلاب در چهل‌سالگی‌ نه تنها دست به عصا نیست، بلکه عصا زیر بغل دیگران گذاشته است.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا وسیما، محمدحسین صفارهرندی امروز در سخنان پیش از خطبه های اولین نماز جمعه تهران در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ بنام سال «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: حمایت از کالای ایران باید به فرهنک و گفتمان غالب در کشور تبدیل شود.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

وی تاکید کرد: راه حل مشکلات اقتصادی، بازگشت به درون است که مقام معظم رهبری هم فرموند اقتصاد مقاومتی، اقتصادی درون زاست که البته برون گرا هم هست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی در گذشته آب خوردن مردم را هم نیازمند همراهی با کدخدا می دانستند، گفت: چرخ اقتصاد داخلی کشور را باید به گردش در بیاوریم تا دیگرانی که بیرون نشستند و منتظر قرار و مدار گذاشتن با ما هستند، با قرائتی از داخل روبرو شوند که در نهایت به ما امتیاز دهند.

وی همچنین با بیان اینکه سال ۱۳۹۷ چهلمین سال تحقق آرزوی بزرگ امت اسلامی در استقرار و شکل‌گیری جلوه‌ای از دولت کریمه است، ادامه داد: با وقوع دولت اسلامی جلوه‌ای از دولت کریمه حضرت ولی‌عصر (عج) تحقق یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه چهل‌سالگی سن رسیدن و پختگی است، گفت: اگرچه این سن، سن پیری محسوب نمی‌شود ولی در آستانه دوره میان‌سالی است ولی انقلاب اسلامی در چهل‌سالگی‌ دست به عصا نشده است.

صفار هرندی با بیان اینکه هرچند در برخی سطوح میانی نظام جمهوری اسلامی شلختگی وجود دارد که برخی از آن‌ها را از زبان رهبری نیز می‌شنویم، افزود: آنچه از سیاست‌های کلی نظام شاهد هستیم این احساس می‌شود که انقلاب همچنان زنده‌، سرپا و جوان است و نشاط جوانانه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصور بسیاری این بود که انقلاب در چهل‌سالگی به ارتجاع و عقب‌گرد رو کند؛ در حالی که رهبر انقلاب درمورد انقلاب فرانسه می‌گویند که این انقلاب در اواخر قرن هجدهم به پیروزی رسید، اما زمان بسیاری در این انقلاب گذشت ولی هنوز نظامی که متاثر از این انقلاب به وجود آمده بود مستقر نشده بود و حدود صد سال ملت فرانسه دست به گریبان شورش‌ها بودند تا توانستند به شرایطی که اکنون هستند، برسند.

صفارهرندی با تاکید بر اینکه این انقلاب در چهل‌سالگی‌ نه تنها دست به عصا نیست بلکه عصا زیر بغل دیگران گذاشته است، اظهار داشت: نظام اسلامی دولت‌های در حال سقوط را که برآمده از آراء مردم منطقه بودند و شیاطین اصرار داشتند آن‌ها را ساقط کنند، حمایت کرد.

وی افزود: دشمنان تلاش داشتند با کمک گروه‌های شروری چون داعش این دولتهای مردمی را ساقط کنند و حتی این اشرار به پایتخت‌های این کشورها نیز رسیدند ولی با توسل جستن به تجربه‌های مستشاری انقلاب و جمهوری اسلامی ایران شرایط عوض شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy