Tuesday, Jul 3, 2018

صفحه نخست » برزیل 2- مکزیک 0؛ صعود سلسائو با درخشش نیمار

brazGoal_070118.jpgستاره‌های سلسائو موفق شدند سومین برد متوالی 2 بر صفر در جام جهانی را برابر مکزیک جشن بگیرند و به جمع هشت تیم برتر صعود کنند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 را با تساوی یک بر یک مقابل سوئیس آغاز کرد ولی در ادامه دو برد متوالی 2 بر صفر مقابل کاستاریکا و صربستان به دست آورد تا به‌عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله حذفی شود و امروز به مصاف مکزیکی برود که در دور اول دو برد برابر آلمان و کره جنوبی داشت ولی برابر سوئد شکست خورده بود؛ مکزیکی‌ها که با برتری مقابل مانشافت‌ها در دیدار اول نخستین شگفتی جام را به نام خود ثبت کردند، امروز نتوانستند کاری برابر ستاره‌های سلسائو پیش ببرند و با دو گلی که نیمار و فیرمینو به ثمر رساندند، با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند.

شاگردان تیته با پیروزی مقابل مکزیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف برنده بازی امشب تیم‌های بلژیک و ژاپن بروند.

شرح گل


برزیل 1 - مکزیک 0 (دقیقه 51: نیمار): پاس پشت پای نیمار، ویلیان را صاحب توپ کرد که او با حرکت به سمت چپ محوطه جریمه و پاس به محوطه 6 قدم دو هم‌تیمی خود را مقابل دروازه خالی مکزیک قرار داد که نیمار با تکل گلزنی کرد و برزیل را در شروع نیمه دوم پیش انداخت.

لینک: کلیپ گل اول برزیل

برزیل 2 - مکزیک 0 (دقیقه 88: روبرتو فیرمینیو(فیرمینو)): فرناندینیو با پاس در عمق نیمار را راه انداخت که او بعد از نفوذ تا محوطه جریمه به دنبال گلزنی با شوت زمینی بود که اوچوآ دخالتی روی توپ داشت ولی در ادامه فیرمینو مقابل دروازه خالی مکزیک موفق به گلزنی شد.

لینک: کلیپ گل دوم برزیل

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy