Sunday, Jul 1, 2018

صفحه نخست » اروگوئه ۲- پرتغال ۱؛ جام جهانی بدون رونالدو و مسی!

uru_063018.jpgدرخشش کاوانی منجر به پیروزی اروگوئه برابر پرتغال شد تا رونالدو نیز همانند مسی در یک روز با جام جهانی خداحافظی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه که با قاطعیت و کسب سه برد متوالی، زدن 5 گل زده و بدون گل خورده به‌عنوان صدرنشین گروه A جام جهانی روسیه راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امشب دیدار دشواری مقابل تیم ملی پرتغال که به سختی و با کسب تساوی و داشتن 5 امتیاز از مرحله گروهی صعود کرد، داشت ولی موفق شد روند بردهای خود را با درخشش ادینسون کاوانی که دو گل با ضربه سر و شوت فنی زد، ادامه دهد و به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

لینک به کلیپ خلاصه بازی


یاران کریستیانو رونالدو تلاش زیادی به ویژه در دقایق پایانی برای زدن گل تساوی داشتند ولی نتوانستند به گلی که په په با ضربه سر زده بود، اضافه کنند و در نهایت با شکست 2 بر یک برابر اروگوئه از جام جهانی کنار رفتند تا نتوانند قهرمانی یورو 2016 را در این رقابت‌ها تکرار کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید


تیم ملی اروگوئه امشب موفق شد با درخشش ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز در خط حمله و البته نمایش خوب خط دفاعی و دروازه‌بان خود پرتغال را از جام جهانی حذف کند تا حریف تیم فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شود.

شرح گل


اروگوئه 1 - پرتغال صفر (دقیقه 7: ادینسون کاوانی): کاوانی از سمت راست میانه میدان به زیبایی منطقه بازی را عوض کرد و در جناح چپ سوارز را به توپ رساند که او هم با ارسال تند و تیز و سریع، سانتر دقیقی به تیرک دوم داشت تا کاوانی با ضربه سر دروازه پرتغال را باز کند.

اروگوئه 1 - پرتغال 1 (دقیقه 55: په په): ارسال دقیق ژوزه فونته از سمت چپ زمین روی توپی که پرتغالی‌ها کرنر را کوتاه کار کرده بودند، په په بالاتر از مدافعان اروگوئه با ضربه سر زد تا گل تساوی را به ثمر رساند.

اروگوئه 2 - پرتغال 1 (دقیقه 62: ادینسون کاوانی): بازی مستقیم اروگوئه جواب داد و توپی که به بنتانکور رسیده بود را او به سمت چپ پاس داد که سوارز توپ را رها کرد تا کاوانی با شوت فنی بغل پای استثنایی، پاتریسیو که شیرجه زده بود را ناکام بگذارد و گلزنی کند.

بهترین بازیکن


ادینسون کاوانی نمایشی بی‌نظیر برابر پرتغال داشت و با دو گل فوق‌العاده‌ای که به ثمر رساند نقش اول پیروزی اروگوئه و صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بود؛ کاوانی با وجود اینکه به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت، اما در مدت حضورش در بازی در تمام حملات اروگوئه تاثیرگذار بود و بهترین بازیکن زمین شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy