Tuesday, Jul 3, 2018

صفحه نخست » بلژیک 3- ژاپن 2؛ بازگشت شگفت‌انگیز!

belja_070318.jpgشیاطین سرخ بازگشت فوق‌العاده‌ای به بازی داشتند و در ثانیه‌های پایانی به پیروزی برابر سامورایی‌ها رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی 2018 بوده که موفق شد با کسب 9 امتیاز از سه پیروزی متوالی برابر پاناما، تونس و انگلیس و تفاضل گل 7+ به‌عنوان صدرنشین گروه G راهی مرحله یک هشتم نهایی شود ولی نزدیک بود روند خوب شیاطین سرخ امشب برابر ژاپن پایان پیدا کند و خیلی زود از این رقابت‌ها کنار بروند که در ثانیه‌های پایانی این اتفاق برای آنها نیافتاد.

ژاپنی‌ها بعد از دوم شدن در گروه H امشب هم برابر بلژیک استثنایی ظاهر شدند و در شروع نیمه دوم دو گل زیبا توسط هاراگوچی و تاکاشی اینوی به ثمر رساندند ولی برتری آنها تا پایان مسابقه ادامه پیدا نکرد و تعویض‌های طلایی روبرتو مارتینس عصای دست او شدند و ورق بازی را برگرداندند؛ بلژیک در دقیقه 69 توسط فرتونگن گل اول را زد و پنج دقیقه بعد با ضربه سر فلینی، بازیکن تعویضی‌اش نتیجه را مساوی کرد و در ثانیه‌های آخر روی ضد حمله و گلزنی شادلی، دیگر یار تعویضی خود به پیروزی دست یافت.

لینک به: گل پیروزی‌بخش بلژیک به ژاپن

تیم ملی بلژیک که با 12 گل زده، گلزن‌ترین تیم جام جهانی 2018 هم محسوب می‌شود، با برتری مقابل ژاپن باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برزیل، مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شرح گل‌ها

بلژیک 0 - ژاپن 1 (دقیقه 48: جنگی هاراگوچی): ضد حمله سریع و عالی سامورایی‌ها جواب داد و پاس استثنایی شیبازاکی از میانه زمین با اشتباه و عبور از زیر پای فرتونگن به هاراگوچی رسید تا او با شوت روی پای توپ را به تور دروازه بلژیک بچسباند و در شروع نیمه دوم گلزنی کند.

بلژیک 0 - ژاپن 2 (دقیقه 52: تاکاشی اینوی): کمپانی دفع توپ ناقصی با ضربه سر داشت و توپ به کاگاوا رسید که او توپ را به تاکاشی اینوی پاس داد تا این بازیکن با حرکت در عرض و شوت فنی تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه بلژیک را به زیبایی باز کند و در عین ناباوری دومین گل ژاپن را به ثمر رساند.

بلژیک 1 - ژاپن 2 (دقیقه 69: یان فرتونگن): در شلوغی محوطه جریمه ژاپن، اینوی دفع توپ اشتباهی داشت که توپ روی هوا را فرتونگن با ضربه سر که از روی سر مدافعان و دروازه‌بان ژاپن عبور داد، تبدیل به گل اول بلژیک کرد.

بلژیک 2 - ژاپن 2 (دقیقه 74: مروان فلینی): دی بروین توپ را به سمت چپ زمین برد و به هازارد رساند که او بعد از یک سر توپ، ارسال دقیقی انجام داد که فلینی بلند قامت با ضربه سر گل تساوی بلژیک را به ثمر رساند.

بلژیک 3 - ژاپن 2 (دقیقه 4+90: ناصر شادلی): کورتوا کرنر ارسالی از سمت چپ زمین را مهار کرد و با پاس به دی بروین سریع بازی را به جریان انداخت که او تا زمین ژاپن نفوذ کرد و در جناح راست به مونیه پاس داد که او هم با پاس زمینی موقعیت خوبی برای هم‌تیمی‌های خود ساخت تا با رها کردن توپ توسط لوکاکو، شادلی دروازه خالی سامورایی‌ها را در آخرین ثانیه‌ها باز کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy