Monday, Aug 6, 2018

صفحه نخست » حکومت «مجمع‌الامراض»! بابک‌ داد

saran_JE.jpgاگر رهبران طاقت شنیدن واقعیت را دارند، بشنوند: بیمارتان فعلاً در اغماست و گهگاه که به هوش می‌آید دچار «تیرگی شعور» است. یعنی قوه‌ی تمییز دادن درست را از نادرست ندارد و اوهام می‌بیند! تیرگی شعور به دلیل رسیدن خون متعفن و چرکین به مغز بیمار است! اوهام و هذیان گویی او هم، نشانه‌ی گستردگی «عفونت خونی» است که در تمام بدنه‌ی او توزیع شده!
🔹با چنین وضعیتی، این بیمار مدت کوتاهی تا مرگ فاصله دارد و این دوره را هم با رنج، تب، تعفن و درد و کنش‌های غیرمعقول سپری خواهد کرد. در یک کلام، تمام بدن بیمارتان دچار عفونت شدیدی شده که او را به زودی از پای در خواهد آورد!
🔹این تازه‌ترین «تشخیص بالینی» از بیمار چهل ساله‌ای است که قرار بود «درمانگر» یک جامعه باشد، اما خیلی زود به «مجمع‌الامراض» غیرقابل علاج و کلکسیونی از بیماریهای هولناک مبتلا شد و حالا آن گوشه، روی تخت آخر در حال احتضار است!
🔹روز جمعه، امامان جمعه سه شهر بزرگ، هذیان‌هایی گفته‌اند که نظریه‌های بالا را اثبات می‌کنند:
♦️امام جمعه مشهد: "این نظام به قیمت خون بچه‌های شما مردم به دست آمده، به خاطر «پایین افتادن شکم» نباید مقابل نظام بایستید!"
♦️امام جمعه اصفهان: "راه افتادن مردم در خیابان برای این مسائل (گرانی و گرسنگی) اصلاً معنایی ندارد!"
♦️امام جمعه شیراز هم گفت: "گرانی، گرسنگی و بی‌عدالتی همگی «امتحان الهی» هستند!"
majmaolamraz.jpg
🔹حکومتی که روزگاری «سودای نجات فقرا و حاکمیت مستضعفان و ریشه‌کنی فقر» را داشت، حالا خود از فساد چنان «فربه و شکمباره» شده که دیگر گرسنگی، گرانی و فقر و بیکاری را اموری «بی‌معنا» می‌داند! اعتراضات مردمی را «پایین افتادن شکم!» می‌بیند و می‌گوید تمام مشکلات «امتحان الهی!» هستند!
🔹آیت‌الله جنتی هم اخیراً از گرانی، به عنوان امتحان الهی نام برده بود. او حداقل سی سال است «کلیددار» تمام مناصب حکومتی در نظام جمهوری اسلامی است! حاصل انتخاب‌هایش، یک لشگر مدیر و مقام و مسئول «فاسد، اختلاسگر و شارلاتان» است که حکومت اسلامی(!) را به این عفونت کامل و لاعلاج مبتلا کرده‌اند!
🔹مردمی که از سر «استیصال و بی‌چارگی» به خیابان‌ها می‌آیند، از طرف امامان جمعه که چند دهه است حتی «طعم نداشتن و گرسنگی» را هم نچشیده و آن را از یاد برده‌اند، اینگونه «درک و فهمیده» می‌شوند! آیا این درک ناقص از مشکلات مردم، مشکلات جامعه را «حل» می‌کند؟ و یا بر رنج مردم بنزین می‌ریزد و شعله‌ورشان می‌کند؟
🔹پاسخ روشن است. این حکومت در عمل تمام شده و به لحاظ حیاتی در حال «احتضار» است! فعلاً نه راهی برای برون رفت از مشکلاتش دارد، و نه شانسی برای علاج و یا اصلاح! زمان تمام این کارها سپری شده و اکنون باید بر این جنازه، نماز میّت خواند. گرچه درمان‌های روسی و شوک درمانی، ممکن است مدتی قلب را زنده نگه دارد!
🔹توصیه پزشکی این که «میّت» را به خاطر عفونت و امراض صعبی که داشته، باید در گوری عمیق‌تر از قبرهای معمولی و «مالامال از آهک» دفن کنند تا تعفن واگیردار و کشنده‌اش، به سطح زمین نشت نکند!
🔹این عاقبت چهل سال حکومتی است که آمد تا «درمان» باشد، و خود به «مجمع‌الامراض» تبدیل شد و دنیا و دین مردم ایران را به یغما برد. علت‌هایش زیادند؛ اما «حکومت فردی» در کشور جهان سومی ما که «بت‌سازی از شخص اول مملکت»، یک سنت دیرپا و همیشگی است، غالباً به همین نتیجه می‌انجامد: سیستم‌هایی فاسد، جانی و متعفن که زود «جوان‌مرگ» می‌شوند!
بابک‌داد ۹۷/۵/۱۴
🔸تلگرام:
🔸اینستاگرام:
🔸توییتر:
🔸تماس:
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy