Tuesday, Aug 7, 2018

صفحه نخست » آخرین تلاش‌های رژیم در آخرین روزها، علی‌اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpg- طرح مجلس رژیم برای ممنوع الخروج کردن مسئولان نظام (برای جلوگیری از فرار آنها با پولهای باد آورده و در واقع دزدیده شده از ملت).

- ظهور مجدد محمد خاتمی در صحنه، برای نجات رژیم (از وضعی که خود وی نیزبا تبدیل شدن‌اش به آبدارچی خامنه‌ای، در شکل گیری بن بست و بساط فعلی و خرابی ایران و بربادی ایرانی، نقش عمده‌ای داشته است).

- آماده سازی برای بازگشت دوباره میرحسین موسوی و همراهان، جهت آنچه که وی قبلا وعده داده (بازگشت به دوران طلایی امام) با سرلوحه اتحاد نیروهای خط امامی حول محور محمد خاتمی (با جراحی آب مروارید چشم خود و همسرش توسط وزیر بهداشت، در راستای فراهم ساختن مقدمات به آنتن رفتن چهره و گفتارها، به بهانه برنامه ریزی، برای پس از خامنه‌ای و آینده رژیم).

-بازداشت احمد عراقچی معاون بانک مرکزی و برادر زاده عباس عراقچی (مبتکر برجام) بعنوان مقدمه سونامی بازداشت‌ها و انداختن تقصیر‌ها و خرابی و ویرانی و فقر و فاقه موجود در جامعه به گردن این عده و تسرّی این بازداشت و اخراج‌ها، تا روحانی و افراد کلیدی سابق، که اکنون بدرد رژیم درین مقطع نمیخورند و باید قربانی حفظ رژیم گردند.
-نامه مضحک و جک روز سپاه (چون سپاه، محور عمده کمبودها و خرابی‌های موجود و مفسد و غارتگر اصلی است) به مراجع تقلید رژیم، در بعهده گرفتن اقتصاد مقاومتی و برخورد قاطع و سریع با مفسدان و غارتگران.

-... و.. و سرانجام... کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!.. و انداختن تمامی تقصیرها به گردن دیگران.

- و اینکه.. تازه این اول ماجراست و هنوز سونامی تحریم‌های کمرشکن و رژیم کش، به مرحله اجرای کامل در نیآمده است. (اجرای کامل آن، از آبان ماه، شامل محاصره اقتصادی و تحریم شاهرگ حیاتی رژیم، یعنی، صدور نفت، خواهد بود).

نتیجه: رژیم هم از نظر داخلی (قیام سرتاسری ملی) و هم از نظر خارجی، در حال بسته بندی شدن، به شکل (مهر باطل شد) رژیم‌های قذافی و صدام است و بس.

علی‌اکبر امیدمهر

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy