Tuesday, Aug 21, 2018

صفحه نخست » دلقکی به نام حداد عادل و چالش خنده داری به نام چالش بحرین!؛ ف. م. سخن

C495FCBE-6DD7-4E4B-BE43-8E80DAE52135.jpegچند گروه از ایرانیان هستند که دانسته یا «ندانسته» مسیر مبارزه ی مردم علیه حکومت اسلامی را منحرف می کنند:
-کسانی که مثل خروس بی محل، قوقولی قوی «اسراییل فلان کرد» و «امریکا بهمان کرد» سر می دهند
-کسانی که وسط بحث جدایی دین از حکومت و سکولاریسم، بحث به خطر افتادن یا به خطر انداختن دین و مذهب مردم را پیش می کشند
-کسانی که در سال ۱۳۹۷، هنوز درگیر شبان بی مخ و محمد مصدق و این که توده خیانت کرد یا نکرد هستند
-کسانی که وسط بحث نابود شدن ایران و ایرانی در سال ۱۳۹۷، بحث شاه و رضا شاه، فلان کردند و بهمان کردند و بحرین را دادند و پای انگلیس و امریکا را به ایران باز کردند و امثال این ها را پیش می کشند...

و این ها مشتی از خروارِ گروه های منحرف ساز مردم از حرکت متمرکز علیه حکومت اسلامی هستند.

اگر کسانی را با این مشخصات دیدید که وسط صحبت علیه حکومت اسلامی حرف های ظاهرا متین و باطنا و کاملا بی ربط می زنند، بلافاصله از آن ها دور شوید که هر ثانیه که به بحث با آن ها بگذرانید، در واقع دست و پای خود را بیشتر در دام آن ها گیر انداخته اید.

حالا دار و دسته ی «اندیشه ورز»ِ حکومت هم وارد این معلق بازی های جلف شده، و دلقکی به نام غلامعلی را وارد معرکه ی حرافان و بحاثان مفت گو کرده است که از رضا پهلوی، حسابْ کتابِ اعمالِ پدرش را می خواهد و این بحث را مثل طعمه جلوی مخالفان حکومت می اندازد که چرا پادشاه فقید ایران بحرین را به بحرینی ها بخشید و به استقلال آن تن در داد!

من جای رضا پهلوی نیستم ولی اگر بودم می گفتم، پدرم بد کرد که استقلال بحرین را وقتی من ۱۰ ساله بودم پذیرفت. خب که چی؟!

شما -یعنی حکومت اسلامی- که ماشاءالله این همه صاحب قدرت و این همه علاقمند به خاک کشور و کشور بحرین است- برود آن را پس بگیرد! مگر حکومت، قبلا یا حالا دست من بوده که از من طلبکاری می کنی، غلامعلی؟!

و تمام.

حالا بیا بپردازیم به مساله ی امروز ایران، و دار و دسته ی شما حکومتیان که در حال حاضر به بذل و بخشش آب و خاک ایران به روس ها و قدرت های دست سوم جهانی مشغولید! در این باره چه چیز دارید برای گفتن جناب غلامعلی؟!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

باید بسیار مراقب بحث های انحرافی در روزگار حاضر باشیم. مبادا که ناغافل در دام حکومتیان یا حتی کسانی که ادعای مبارزه با حکومت دارند ولی در واقع خواهان باقی ماندن حکومت اند بیفتیم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy