Tuesday, Aug 21, 2018

صفحه نخست » حالا چه کسی «با پایین تنه‌اش حرف می‌زد» آقای کیانیان؟

Reza_Kianian.jpgدماوند - محمدرضا یزدان‌پناه - ویدئویی از رضا کیانیان، بازیگر مشهور سینما و تئاتر منتشر شده که در مراسم درگذشت ضیاءالدین دری، کارگردان، می‌گوید: «۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد... ما یک روز خوش دیدیم؟ هر روز یک بحرانی، هر روز یک مکافاتی، هر روز یک داستانی، هر روز یک داستانی که ما حالمون بد می‌شود...»

انتقاد تقریبا تندی است. قاعدتا باید به رضا کیانیان آفرین گفت که با شجاعت آن هم در داخل کشور چنین سخنانی را بیان می‌کند.

اما کمی، تنها اندکی، به عقب بازگردیم. یک سال پیش همین روزها تقریبا، کیانیان از جمله «سلبریتی»هایی بود که با تمام وجود و توان برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و رای دادن به حسن روحانی تلاش می‌کرد.

او در مراسم مختلف حاضر می‌شد، سخنرانی می‌کرد و در حساب‌های پرطرفدار خود در شبکه‌های اجتماعی، برای روحانی سنگ تمام می‌گذاشت.

در میان تمام فعالیت‌های رضا کیانیان برای رئیس جمهور شدن مجدد روحانی، یکی از پست‌های اینستاگرامی او، شاید، در چنین روزهایی که کیانیان معتقد است «۴۰ سال از انقلاب گذشته و ما حتی یک روز خوش نداشتیم»، پندآموز باشد.

مطالب بیشتر در سایت دماوند

او در روزهای قبل از نمایش انتخاباتی فرقه تبهکار در سال ۹۶ و در یکی از پست‌های اینستاگرام خود، مخالفان شرکت در انتخابات و آنهایی را که به عملکرد به اصطلاح سلبریتی‌ها در برانگیختن احساسات مردم و ترغیب آنها به شرکت در آن نمایش معترض بودند، افرادی توصیف کرد که «به جای زبان و دهان و مغز با اعضای پایین تنه‌شان حرف می‌زنند» یا «کسانى که خارج از کشور هستند و همین روزهاى انتخابات سر و کله‌شان پیدا مى‌شود و با شکم سیر بیرون گود نشسته‌اند و به ما دستور مى‌دهند در انتخابات شرکت نکنیم». (عکس زیر از آن نوشته اینستاگرامی رضا کیانیان گرفته شده است)

Kianian2.jpg

حالا اندکی بیش از یک سال از آن روزها می‌گذرد و رضا کیانیان معتقد شده که «۴۰ سال از انقلاب گذشته بدون یک روز خوش». واقعا چه کسی با پایین تنه‌اش حرف می‌زد آقای کیانیان؟

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy