Thursday, Aug 30, 2018

صفحه نخست » همسر حجازى: ٧ سال پس از در گذشت همسرم ماموران مالیات به سراغ من آمده‌اند

hejazi_083018.jpgکیهان لندن - همسر ناصر حجازى دروازه‌بان پیشین تیم ملى فوتبال ایران گفته است؛ ٧ سال پس از درگذشت شوهرم از اداره مالیات تهران به من تلفن کرده‌اند که همسر شما به اداره مالیات تهران بدهکار است و تهدید کرده‌اند در صورت عدم پرداخت حساب بانکى مرا مسدود و خودم را نیز ممنوع‌الخروج خواهند کرد.

بهناز شفیعى گفته، به شخصى که تلفنى با من صحبت مى‌کرد گفتم چطور شده بعد از این همه سال تازه یاد بدهى مالیاتى ناصر حجازى افتاده‌اید؟ به آنها یادآور شدم که آن زنده‌یاد ٢٠ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار است بروید طلبتان را از باشگاه وصول کنید.

وى گفت صبح روز بعد به اداره مالیات در خیابان گاندى رفتم ولى آنها مرا با این سن و سال به شعبه خود در خیابان ظفر پاس دادند. به نظرم اداره مالیات با پاسکارى مردم مى‌تواند یک تیم فوتبال تشکیل دهد. خانم حجازى گفته نمى‌دانم وقتى آنها با من در این شرایط سنى اینطور رفتار مى‌کنند با دیگران چگونه برخوردى دارند؟

مطالب بیشتر در کیهان لندن

وى افزود: آقایان بهتر است کسانى را که اختلاس مى‌کنند ممنوع‌الخروج کنند نه مرا؛ ضمنأ به کارکنان این اداره توصیه مى‌کنم مردم را به اینجا و آنجا پاس ندهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy