Sunday, Sep 16, 2018

صفحه نخست » منتقد عزاداری VIP نواده خمینی، تهدید به قتل شد

العربیه - در پی بالا گرفتن حاشیه‌های مربوط به حضور غیرمعمول سید احمد خمینی، نواده روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در یک مراسم عزادارای در قم و عذرخواهی او در رسانه‌های رسمی، یکی از افراد نزدیک به بیت خمینی و محافظ سابق رهبر پیشین ایران، فردی که این موضوع را رسانه‌ای کرده بود، تهدید به قتل کرد.

عباس ایمانی، یکی از افراد نزدیک به روح‌الله خمینی و محافظ پیشین او با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، سید مهدی صدرالساداتی را بابت بازنشر تصاویر سید احمد خمینی در مراسم عزاداری در قم، تهدید به قتل کرد. صدرالساداتی از اولین کسانی بود که به «زندگی لاکچری بیت امام» اعتراض کرده و توجه‌ها را به زندگی مرفه خانواده خمینی جلب کرده بود.

6de90.JPGروز جمعه 14 سپتامبر 2018 تصویری از سید احمد خمینی در هیات عزاداری «خادم الرضا»ی قم منتشر شد، که نشان می‌داد او در جایی جدای از مردم عادی و در جایگاه ویژه‌ای مجهز به سیستم خنک‌کننده نشسته است. در پی بالا گرفتن انتقادها از سید احمد خمینی، او در شبکه اینستاگرام گفت که این مکان یک جایگاه ویژه برای روحانیون درجه یک و درجه دو است تا از گرمازدگی آنها جلوگیری شود.

با بالا گرفتن انتقادها سید احمد خمینی ناچار به عذرخواهی شد ولی هدف اصلی این انتقادها را تخریب پدرش سید حسن خمینی توسط « جرياني كه بيت امام را نشانه گرفت» توصیف کرد.

او به روزنامه اعتماد گفت: « واقعيت آن است كه من بسيار كوچك‌تر از آن هستم كه هدف تخريب باشم. هدف اصلي انتقادات و تخريب من، پدرم سيد حسن خميني است. جرياني كه بيت امام را نشانه گرفته، قصد دارد بسيار آهسته و پيوسته به مردم القا كند كه سيد حسن خميني و بيت حضرت امام زندگي اشرافي و در اصطلاح لاكچري دارد؛ درحالي كه اين از واقعيت به دور است... تاكيد مي‌كنم كه هدف تخريب پدر من است و از من به عنوان واسطه استفاده مي‌شود. »

afbb0324.JPGعباس ایمانی در کنار روح الله خمینی

در تهدیدی که عباس ایمانی خطاب به سید مهدی صدرالساداتی در اینستاگرام نوشته، آمده است: « اخطا شدید به اقای سید مهدی صدر الساداتی.شما د وتا از پست ها من استفاده کردی علیه عزیران .یادرگان امام .اخطار من را جدی بگیرید.هم زندان شاه را دیدیم .و هم با کله کندهای شاه برخورد کردیم .اسم می برم اعدام اضغر حمال.اعدادم سروان حسنی .دوم سرهنک کامکار.سر هنگ جوادی ستوان حسنی که به چه وضعی کشتن .اگر داماد اقا مدرسی هستی برای خودت هستی .مدرسی ها ما در انقلاب بزرگ کردیم.مواظب شورت خودت باش .این امام بود به شما شاخ برگ داد اگر نه اخوند دوریالی بود. احمد خمینی پسر سفیر یا عروس سفید نیستش . اقای سید‌ صدرالساداتی قم کوه وچاه زیاد دارد لرای اب وهوا خوری..راست می گویی به رهبری ومراجع وسران ایراد بگیر ..متاسفانه من جای دادگاه ویژه روحانیت بود مثل شما و دیکران خلع لباس می کردن.حوزه ها و دین را شما خراب کردید .در زمان شاه به سختی مشهد می رفتید به نان روضه خوانی احتیاج داشتید .اخرش ته سفره را جمع می کردید برای خانواده می برید .الان از برکت انقلاب ما خمینی خارج می روید و بلبل شدید. اقای صدر الساداتی هم کلیپ یادرکار و هم عکس حاج احمد اقای خمینی بی احازاه از اینستا من برداشتی جفت اینهال خیانت هستن»

به نظر می‌رسد مقصود ایمانی به پسر و عروس سفیر، مراسم عروسی مجلل پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در کپنهاگ باشد که توسط سید محمد رضا صدرالساداتی، داماد سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو شورای نگهبان مورد انتقاد قرار گرفت. مرتضی مرادیان سفیر ایران در کپنهاگ روز سه‌شنبه 24 ژوئن 2018 با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود، خواستار مداخله و حکمیت سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو شورای نگهبان برای حل و فصل مشکل پیش‌آمده میان پسرش و داماد مدرسی یزدی شد.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

در پی اتفاقات هیئت خادم الرضا و انتقادات گسترده‌ای که از سید احمد خمینی شد، این هیئت اعلام کرد، جایگاه ویژه خود را تعطیل می‌کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy