Thursday, Nov 15, 2018

صفحه نخست » اظهارات یک فرمانده سپاه درباره «حمله موشکی سپاه به نشستی که نماینده آل سعود و اسرائیل در آن شرکت داشتند»

Hajizadeh_Sepah.jpgایسنا - فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: پس از حادثه تروریستی اهواز طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و کار اطلاعاتی دقیق ۲ اتاق جلسات این گروهک تروریستی با موشک‌های ساخت کشورمان مورد اصابت قرار گرفت. ما فکر می‌کردیم تنها نماینده رژیم آل‌سعود در این جلسات حضور دارد اما بعد متوجه شدیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در اتاق جلسات این گروهک تروریستی بود که به دَرَک واصل شدند.

به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین با اشاره به اینکه بعد از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان سپاه پاسداران به دنبال گرفتن انتقام سخت از این گروهک تروریستی بود، اعلام کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و کار اطلاعاتی دقیق ۲ اتاق جلسات این گروهک تروریستی با موشک‌های ساخت کشورمان مورد اصابت قرار گرفت.

وی افزود: ما فکر می‌کردیم تنها نماینده رژیم آل‌سعود در این جلسات حضور دارد اما بعد متوجه شدیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در اتاق جلسات این گروهک تروریستی بود که به دَرَک واصل شدند.

حاجی زاده تشریح کرد: آمریکا، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در دشمنی سه پروژه اقتصاد، عملیات روانی و ناامن‌سازی کشور را دنبال می‌کنند که ایجاد ناامنی یکی از آن محورهاست و به دنبال این بودند که ایران را مانند چند سال قبل در سوریه و عراق ناامن کنند؛ از ابتدای سال تاکنون حدود ۸۰ عملیات ناامن‌سازی کشور توسط گروهک‌ها اتفاق افتاده و در حد کمتر از ۳ درصد موفق بوده‌اند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه هدف قرار دادن اتاقک تروریست‌ها در عراق عملیات پیش‌دستانه بود، اظهار کرد: دشمنان همه با هم بسیج شدند ولی امنیت کشورمان به‌واسطه نیروهای نظامی و انتظامی حفظ شده است و همه مجموعه‌ها برای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy