Monday, Dec 17, 2018

صفحه نخست » مهران مصطفوی: ذلیل‌تر از رضا پهلوی ندیدم

mostafavi_121618.jpgدماوند - مهران مصطفوی، از نزدیکان ابوالحسن بنی‌صدر و از فعالان سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، با انتقاد شدید از سخنان اخیر رضا پهلوی، گفت: «من تاکنون فردی که مدعی رهبری باشد به این ذلیلی ندیده بودم.»

رضا پهلوی در یک جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ که اخیرا در «انستیتو واشنگتن» داشت، خواستار مصادره اموال مقامات و بستگان مقام‌های جمهوری اسلامی در خارج از ایران و حمایت عملی دولت‌های جهان از جمله آمریکا، از مردم و اپوزسیون دموکرات ایران شد. او همچنین یک بار دیگر، رسانه‌های فارسی دولتی خارج از کشور را تحت نفوذ جناح‌های جمهوری اسلامی توصیف کرد.

در واکنش به این سخنان، مهران مصطفوی، با حمله شدید به رضا پهلوی گفت: «۴۰ سال با پول غارت شده از ملت ایران در غرب شاهانه زندگی می‌کند و تازه تقاضا می‌کند آمریکا مقسم پول مقامات فاسد ایران باشد. یعنی آمریکا تصمیم بگیرد "اپوزسیون دمکرات" ایران کیست و محض رضای خدا و استقرار دمکراسی پول را به آنها بدهد.»

این استاد دانشگاه در پاریس در فیسبوک خود افزود: «تازه بیشتر از این هم می‌خواهد، من و تو و ایران اینترناشنال و ده‌ها رادیو و تلویزیون دیگر کم هستند، آمریکا باید اصلاح‌طلبان را از رادیو فردا و انگلیس آنها را از بی‌بی‌سی بیرون کند و به "اپوزسیون دمکرات "ـ بخوانید پهلوی‌طلبان ـ بدهد تا از مردم ایران حمایت شده باشد.»

مصطفوی با بیان اینکه «واقعا من تا کنون فردی که مدعی رهبری باشد به این ذلیلی ندیده بودم»، افزود: «نگرانی من از بازگشت رژیم سابق نیست که احتمال آن از دید من صفر است. نگرانی این است که اگر شفاف‌سازی صورت نگیرد اینگونه حرکات به طول عمر رژیم سیاه جمهوری اسلامی بیفزاید و یا راه را به استبداد دیگری باز کند.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy