Tuesday, Jan 8, 2019

صفحه نخست » مرگ مشکوک زنی که اعلام کرد نماینده مجلس به او تجاوز کرده

murder_010719.jpgاکبر اعلمی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در دوره‌های ششم و هفتم در کانال تلگرام خود از درگذشت زهرا نویدپور در بیمارستان فارابی شهرستان ملکان خبر داده است. زهرا نویدپور با انتشار فایل‌های صوتی و ویدیویی اعلام کرده بود که سلمان خدادادی، نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی به او تجاوز کرده است. منابع مستقل خبری درگذشت زهرا نویدپور را هنوز تأیید نکرده‌اند.

نوید پور در چهار سال گذشته با انتشار چند فایل صوتی مدعی بود که از سوی یکی از نمایندگان مجلس مورد آزار قرار گرفته است.

چندی پیش زهرا نوید پور در مصاحبه با رسانه حقوق بشری هرانا گفته بود که سلمان خدادادی وی را تهدید کرده است که سرش را زیر آب خواهد کرد.

***

از کانال تلگرام اکبر اعلمی:

مرگ مشکوک دختری که مدعی تعرض جنسی یکی از نمایندگان مجلس به خود شده بود!

جسد بی‌جان خانم «زهرا نوید پور» که مدعی بود توسط یکی از نمایندگان مجلس مورد آزار جنسی واقع شده، در منزل مادری‌اش پیدا شد.


🔻 بر اساس اخبار رسیده، جسد #زهرا_نوید_پور روز یکشنبه ۱۶ دی به بیمارستان فارابیِ شهرستانِ ملکان منتقل و پس از تشخیص قطعی بودن مرگ وی به پزشکی قانونی این شهر انتقال یافته تا علل مرگ او بررسی شود.
🔻 گفته می شود که این دختر ۲۸ ساله با "خودکشی" به زندگی خود پایان داده و در حالی به بیمارستان فارابی منتقل شده که علائم حیاتی در بدن وی نبوده است.
موضوع خودکشی او هنوز تایید نشده است.
🔻 در طول چهار سال گذشته، زهرا نوید پور با انتشار چندین فایل صوتی و تصویری مدعی بود که توسط یکی از راهیافتگان به مجلس شورای اسلامی مورد آزار و اذیت حنسی قرار گرفته است.
🔻 لیکن علیرغم پیگیری‌های حقوقی و قضایی و نیز پیگیری های خودش و بنده از طریق چندتن از نمایندگان مجلس، پرونده وی همچنان بی‌نتیجه ماند و او همواره مدعی بود که توسط اطرافیان نماینده مذکور مورد تهدید قرار داشت و بارها نیز این مساله را به طرق مختلف اعلام کرده بود.
🔻 با توجه به عزم خانم نویدپور در رسیدن به حق و حقوقش، خودکشی وی قابل تامل برای دستگاه های ذیصلاح و موضوعی شک برانگیز است.
🔻شایان گفتن است که بنده به دفعات با انتشار یک فایل صوتی در کانال تلگرامی خود، خواستار پیگیری این پرونده توسط سایر راه یافتگان مجلس شدم که بی نتیجه ماند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy