Friday, Jan 11, 2019

صفحه نخست » پلیس لاس وگاس از کریستین رونالدو درخواست تست دی‌ان‌ای کرد

ronaldo.jpgبی بی سی ـ پلیس شهر لاس وگاس آمریکا درخواست نمونه دی‌ان‌ای کریستین رونالدو، مهاجم تیم یوونتوس ایتالیا را کرده تا در جریان بررسی پرونده اتهامی تعرض جنسی از آن استفاده کند.

یک وکیل دادگستری به بی‌بی‌سی گفته است که این یک "روش خیلی معمول و استاندارد" در انجام تحقیقات است.

وال استریت ژورنال نوشته است که این درخواست قضایی برای سیستم قضایی ایتالیا ارسال شده است.

رونالدو هرگونه تعرض به کاترین مایورگا را در هتل لاس وگاس در سال ۲۰۰۹ رد کرده است.

در بیانیه‌ای که از طرف کریستین رونالدو منتشر شده آمده: "آقای رونالدو همیشه خویشتن‌دار بوده همچنان که امروز نیز هست، آنچه که در شهر لاس وگاس در سال ۲۰۰۹ انجام شده با رضایت دو طرف و طبیعی بوده است و بر همین اساس درخواست نمونه دی‌ان‌ای در جریان تحقیقات این مسئله جای شگفتی ندارد".

مجله هفتگی اشپیگل که برای اولین بار اقدام به انتشار این داستان در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی کرده بود، نوشت که خانم مایورگا دقیقا پس از حادثه در سال ۲۰۰۹ اقدام به شکایت در اداره پلیس لاس وگاس کرده بود.

اداره پلیس شهر لاس وگاس اعلام کرد که "جمع آوری نمونه دی‌ان‌ای در این پرونده مانند همه پرونده‌های دیگر تعرض جنسی است و قصد آنها تنها جمع آوری اسناد و مدارک مربوط است".

این اداره همچنین تایید کرد که درخواست رسمی گرفتن نمونه دی‌ان‌ای را برای مقامات ایتالیا نیز ارسال کرده است و گفته "با توجه به اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، ما در خصوص این پرونده اطلاعات بیشتر یا اظهار نظری در این لحظه نخواهیم کرد".

مجله اشپیگل نوشته که در سال ۲۰۱۰ توافقی بین رونالدو و خانم مایورگا خارج از سیستم قضایی انجام شد که در آن کریستین رونالدو مبلغ ۳۷۵ هزار دلار با این شرط که این ماجرا هیچگاه به صورت علنی پیگیری نشود، پرداخت کرده بود.

در حال حاضر وکلای خانم مایورگا در تلاش هستند تا توافقنامه عدم افشای این مسئله را باطل کنند.

وکلای کریستین رونالدو رسیدن به توافق با خانم مایورگا در گذشته را رد نمی‌کنند.

خانم مایورگا با الهام از کمپین من‌هم ( MeToo)شروع به صحبت در خصوص این ماجرا کرد و وکلایش در داخل خاک ایالات متحده آمریکا از کریستین رونالدو شکایت کردند.

کریستین رونالدو در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸ از تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به یوونتوس ایتالیا با قراردادی به ارزش ۹۹ میلیون و دویست هزار پوند منتقل شد.

رونالدو برنده توپ طلای فیفا به عنوان بهترین فوتبالیست سال برای سالهای ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ شده است.

این ستاره پرتغالی پیشتر این اتهامات را "اخبار دروغ" خوانده بود اما پس از آن در ماه اکتبر در بیانیه‌ای در توییترش اتهامات را "به طور جدی" رد کرد.

وکلای آقای رونالدو مدعی‌اند مدارکی که مجله اشپیگل از آن استفاده کرده "همگی ساختگی" هستند، اما اشپیگل می‌گوید که "هیچ دلیلی" برای داشتن شک و تردید در خصوص مدارک اصلی استفاده شده در این نشریه وجود ندارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy