Monday, Jan 14, 2019

صفحه نخست » معروفترین تخم مرغ جهان با میلیون‌ها فالوئر رکورد زد

egg_011419.jpgدویچه وله - تصویر یک تخم مرغ در اینستاگر ام رکورد لایک را شکست. معلوم نیست چه کسی یا کسانی این تخم مرغ را به شهرت جهانی رسانده‌اند.

در اینستاگرام میلیون‌ها عکس و ویدیوی زشت و زیبا وجود دارد، از عکس‌های سفرهای تفریحی کاربران تا ویدیوهای خانوادگی و ورزشی، از ویدیوهای روش‌های مدرن تربیت تا آموزش تیراندازی با جنگ افزارهای سبک، از عکس رهبران سیاسی و مذهبی تا تصویرهای سکسی و پورنوگرافی.

اما هیچ‌کدام از این عکس‌ها و ویدیوها تاکنون نتوانسته است با تصویر تخم مرغی رقابت کند که در روز پنجم ژانویه منتشر شد. این تخم مرغ در اکانتی به نام world-record-egg (تخم مرغی با رکورد جهانی) منتشر شده و تا ظهر دوشنبه، ۲۴ دی (۱۴ ژانویه) بیش از ۲۵ میلیون بار لایک خورده است.

پیش از این، رکورد لایک این شبکه اجتماعی با ۱۸ میلیون لایک در اختیار عکس فرزند کایلی جنر، مدل سرشناس آمریکایی بود.

مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

هنوز معلوم نیست چه کسی و با چه هدفی به فکر مشهور ساختن یک تخم مرغ افتاده است. از آنجا که در کپشن پست تخم مرغ نوشته شده، «بیایید با همکاری یکدیگر این پست را رکورددار لایک اینستاگرام کنیم و رکورد فعلی را که در اختیار کایلی جنر است بشکنیم»، احتمال می‌رود که هدف آن، بی‌ارزش کردن لایک‌های میلیونی سلبریتی‌ها بوده باشد.

این احتمال هم وجود دارد که کسی یا کسانی خواسته باشند با این اقدام نشان دهند که لایک‌های شبکه‌های اجتماعی به معنای محبوبیت واقعی افرادی نیست که لایک بالایی می‌گیرند .

شمار زیادی از کاربران از سراسر جهان به زبان‌های گوناگون عکس تخم مرغ سرشناس را تفسیر کرده‌اند.

درآمد چشمگیر سلبریتی‌ها

سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی با پخش عکس‌های تبلیغاتی درآمدهای کلانی دارند. در مهرماه گذشته روزنامه "ایران" به نقل از امیر ناظمی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی ایران، نوشت که سلبریتی‌ها در ایران برای گذاشتن پست‌های تبلیغاتی در اکانت اینستاگرام‌شان بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان و برای تبلیغ در اکانت تلگرام‌شان ۱۰ میلیون تومان می‌گیرند.

برخی چهره‌های سرشناس بین‌المللی برای هر پست تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی صدها هزار دلار دریافت می‌کنند.

باید دید که مبتکر یا مبتکران معروف‌ترین تخم مرغ جهان هم به جمع پردرآمدهای اینستاگرام می‌پیوندند یا اینکه این اقدامی یکباره بوده و به زودی به فراموشی سپرده می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy