Thursday, Jan 17, 2019

صفحه نخست » سرنوشت غفار عباسی یا عباس غفاری

ensaf_011719.jpgانصاف نیوز - در پی شایعه‌ی تبعید «غفار عباسی» روحانی ساکن قم که مریدانی گرد خود داشت و پس از آن‌چه فشار از سوی نهادهای امنیتی خواند کلاس‌های درس خود را تعطیل کرده بود، مهدی صدرالساداتی از مریدان و نزدیکان آقای عباسی خبر تبعید او را رد کرد و گفت: «ایشان در خانه‌شان در قم هستند.»

صدرالساداتی درباره‌ی خبر غیر رسمی تبعید غفار عباسی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: این خبر کذب است.

وی درمورد اینکه آیا در حال حاضر غفار عباسی محدودیتی دارد یا خیر، گفت: خیر، محدودیتی برای‌شان ایجاد نشده است؛ اما احتمالا نیروهای امنیتی می‌خواهند که ایشان جلسه نگذارند. ولی محدودیت دیگری ندارند یا حداقل ما سراغ نداریم.

نام اصلی آقای غفار عباسی، عباس غفاری است که با شخصی که به عنوان جنگیر دولت احمدی نژاد شناخته می‌شد و مدتی در بازداشت بود شباهت دارد.

پیش از این مهدی صدرالساداتی در گفت‌وگوی دیگری با انصاف نیوز که به بهانه‌ی توییتی از فرید مدرسی، روزنامه نگار اهل قم، انجام شده بود بر این ادعا که آقای عباسی از «اساتید کامل عرفان» است و «کراماتی» دارد صحه گذاشته بود.

مدرسی در توییتر خود با انتشار عکسی از مهدی صدرالساداتی و برادرش روح الله صدرالساداتی - عضو مجلس خبرگان - نوشته بود:

«حلقه‌ای در مسجد رضایی ‫#قم با نام "جمالِ آفتاب" بامحوریت ‫#غفار_عباسی که "خضر طریق" می‌نامندش. ‏مروج او، عضو خبرگان: ‫#روح‌الله_صدرالساداتی و برادرش مهدی است که در اینستاگرام مشغول شُوی فسادزدایی است؛ یارگیری در طلاب و جامعه با رانت نفوذ در حاکمیت. ‏پول ترویج #جن_گیر چگونه تامین می‌شود؟»

صدرالساداتی در این گفت‌وگو با بیان اینکه آقای عباسی چنین توانایی که از سوی فرید مدرسی با عنوان جنگیری از آن یاد می‌شود را دارد، گفته بود که لفظ جنگیر برای تخریب استفاده شده است و مدعی شد که تمامی بزرگان از جمله مرحوم آقای بهجت توانایی اینکه مشکلات عارض شده از سوی اجنه برای انسان‌ها را رفع کنند داشته‌اند.

همچنین او در گفت‌وگوی خود اشاره کرده بود که پولی برای ترویج و تبلیغ آقای غفاری هزینه نمی‌شود و این در حالی است که برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویری از بنرهای تبلیغی آقای عباسی در مسیر پیاده‌روی اربعین، به این موضوع انتقاد کرده بودند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy