Wednesday, Jan 16, 2019

صفحه نخست » حمله شدید کی روش به مسئولین و واکنش تند جواد خیابانی به مربی تیم ملی

بخش جنجالی مصاحبه کی روش و اشاره به پرواز فرست کلاس مسئولین:

واکنش جواد خیابانی:

مصاحبه کامل: صحبت های تند کارلوس کی روش علیه فدراسیون و وزارت ورزش در مورد قرارداد با فدراسیون:

در همین زمینه: بازی کی‌روش در زمین علی خامنه‌ای

واکنش‌ها به اظهارات کی روش

ایران فردا - کی روش سرمربی تیم ملی ایران پس از بازی جنجالی با تیم عراق، با انتقاد از قرارداد شش‌ماهه‌اش با تیم ملی، اظهار داشت پس از پیام تشکر رهبری در تجلیل از او و تیم ملی پس از جام جهانی، وزارت ورزش کاملاً بر علیه او شده است. وی با بیان این موضوع که هیچگاه وزارت ورزش از تیم ملی حمایت نکرده است و تمایل ندارد که کی روش در اینجا باشد، گفت عدم حمایت وزارت ورزش از تیم موجب لطمه خوردن به برنامه آماده سازی شده است.


وی با بیان این موضوع که اگر می‌دانست نظر وزارت ورزش درباره او چه بوده است،‌قراردادش را تمدید نمی‌کرد، اظهار داشت وی تمایل ندارد کاری انجام دهد که خلاف خواسته وزیر ورزش باشد.


کی روش همچنین با بیان این موضوع که مردم در داخل کشور مشکلات اساسی مثل غذا دارند از اینکه در همین شرایط برای پرواز بازیکنان باشگاهی به ژاپن در پرواز فرست کلاس جا رزرو می‌شود، انتقاد کرد.


وی با ابراز اطمینان از اینکه تیم تا پایان جام ملت‌ها با قدرت خواهد جنگید، اظهار داشت اکنون وقت آن رسیده است که کسانی که وجاهت و شخصیت تیم را زیر پا گذاشتند مشخص شوند. اظهارات او موجب واکنش‌هایی از طرف گروه‌های مختلف شده است.


برخی با انتقاد از اظهارات او در خصوص رهبری از کی روش به این خاطر که خود را پشت رهبری پنهان کرده و یادگرفته است که برای حل مشکل به رهبری استناد کند، انتقاد کرده‌اند. در عین حال، برخی نیز اظهارات کی‌‌روش در خصوص مخالفت وزارت ورزش با او را نوعی فرافکنی در خصوص بازی ایران و عراق دانسته و گفته‌اند کی‌روش با بیان این اظهارات خواسته است افکار عمومی را از موضوع بازی ایران و عراق منحرف کند تا از او سوالی در این خصوص نشود و فشاری در خصوص نحوه بازی به او وارد نشود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy