Monday, Jan 28, 2019

صفحه نخست » تحمیل اجرای شرایط ۱۲ گانه آمریکا به رژیم، مقدمه اجماع جهانی در ورشو، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgاجرای شروط یک تا سه، با رد برجام و یک پا در هوا ماندن آن، از سوی اروپائیان و خنثی شدن هر گونه اقدام تخریبی (با توجه به وحشت رژیم از عکس العمل متقابل)، درعمل بر رژیم تحمیل شده است.

شرط چهار، یعنی عدم تداوم برنامه موشکی، علیرغم رجز خوانی دوپینگی، به گل نشسته است. با توجه به اینکه ذات رژیم ضدبشری و گروگانگیری اتباع خارجی در ژن این اهریمن است. شرط پنجم تا رژیم هست. اجرا شدنی نیست. مگر این که، سنبه پر زور و به فروپاشی رژیم بیانجامد. تا نه تنها این گروگانها، بلکه مردم ایران وتمام بشریت از شرارت این رژیم شرور، نجات یابند.

شروط شش تا ده و عدم دخالت در منطقه و.. با اقداماتی که آمریکا بکمک متحدین‌اش در یمن، عراق، افغانستان (توافق اخیر با طالبان)، تحریم حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، حوثی‌های یمن، شبه نظامیان شیعه در عراق و سوریه و به گل نشاندن عملی آنان، اجبارا بر رژیم تحمیل شده و تحمیل خروج رژیم از سوریه و عراق (با توجه به تهاجمی عمل کردن اسرائیل و خود آمریکا) نیز در حال انجام است.

شرط یازدهم (خاتمه پدر خواندگی تروریستم) نیز با توجه به اقداماتی که در قاره آمریکا (ونزوئلا و..) آفریقا (لیبی و..) آسیا و خاورمیانه در حال انجام است. این شرط نیز در حال اجرا شدن تحمیلی است. قسمتی از مفاد دوازدهم، یعنی تهدید اسرائیل به نابودی و خرابکاری سایبری و همچنین فرا شرط استراتژیک یعنی نقض فاحش حقوق بشر در ایران، کماکان به قوت خود باقی است. که با اجماع جهانی در ورشو، رژیم مجبور خواهد شد با رد یا قبول این دو شرط، آخرین نفس‌های خود را بکشد. باقی می‌ماند. ما ملت ایران، که باید وارد میدان میلیونی شویم. که این هم در شرف اقدام است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy