Monday, Jan 28, 2019

صفحه نخست » پشت پرده غیرتی شدن دوقلو پلید تهرانی

twins_012819.jpgبه گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل دی ماه سال جاری حمید همراه یکی از دوستانش در پارک سرخه‌حصار بودند و عصر چهارم دی ماه بود که پس از استراحت و تفریح در پارک سوار بر موتور بنلی 300 قرمز رنگ شدند و به سمت خانه‌شان حرکت کردند.

حمید سوار بر موتورش بود که ناگهان چهار پسر جوان سوار بر دو موتور به کنار حمید و دوستش رفتند و از آنها خواستند تا در کنار اتوبان باقری توقف کند.

یکی از چهار پسر جوان به سرعت از موتورش پیاده شد و به سراغ حمید و دوستش رفت و ادعا کرد که آنها برای خواهرشان ایجاد مزاحمت کرده‌اند.

حمید شوکه شده بود و تاکید داشت که برای هیچ دختری مزاحمت ایجاد نکردند اما پسر جوان با اطمینان ادعا می‌کرد که حمید مزاحم خواهرش است تا اینکه پسرجوان پیشنهاد داد حمید را پیش خواهرش ببرد و باید با هم رودررو شوند.

بدین ترتیب پسر جوانی پشت موتور حمید نشست و حمید و یکی از چهار پسر ناشناس سوار بر موتورش شدند و دوست حمید نیز با یکی دیگر آن چهار جوان سوار بر موتور دیگری به سمت خانه دختر جوان حرکت کردند.

زورگیری خشن

همه چیز عادی به نظر می‌رسید و حمید که از خودش اطمینان داشت برای کسی ایجاد مزاحمت نکرده خیلی خونسرد همراه چهار پسر جوان بود تا اینکه موتور وارد یک خیابان خلوت شد و همگی از روی موتور پیاده شدند که ناگهان چهار پسر جوان برای حمید و دوستش قمه بیرون کشیدند و از آنها خواستند تا پول و گوشی موبایل‌شان را در اختیارشان قرار دهند.

حمید و دوستش قدرت مقابله با چهار زورگیر خشن را نداشتند به همین خاطر تسلیم آنها شدند و گوشی موبایل، پول و سوئیچ موتور را در اختیار زورگیران خشن قرار دادند و دزدان همگی سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند.

تحقیقات پلیسی

حمید پس از فرار دزدان با داد و فریاد از مردم کمک خواست که در ادامه اهالی محل با تماس به پلیس از ماجرای زورگیری خشن 4 پسر جوان پرده برداشتند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی‌بردند طعمه‌های دیگری از سوی چهار سارق خشن هدف دزدی قرار گرفته‌اند و موتورهایشان نیز به سرقت رفته است.

تیم پلیسی در تحقیقات از طعمه‌های این باند متوجه شدند که اعضای این باند ابتدا به سراغ طعمه‌هایشان رفته و سپس به بهانه اینکه برای خواهرشان ایجاد مزاحمت کردی از راننده‌های موتورهای تیزرو که کم سن و سال بودند می‌خواستند برای رو دررو کردن با خواهرشان به جلوی خانه‌شان بروند.

طعمه‌ها جوان که نمی‌دانستند چه نقشه‌ای برای آنها طراحی شده با اعتماد به حرف دزدان و در حالیکه دو تن از دزدان سوار بر موتورشان می‌شدند و صاحب موتور همراه دو پسر جوان بود به سمت خیابان خلوت یا پارک حرکت می‌کردند و سپس با تهدید قمه و گاز اشک‌آور اقدام به زورگیری از طعمه‌هایشان کرده و پس از سرقت پول، گوشی موبایل، ساعت و وسایل با ارزش طعمه‌هایشان سوار بر موتور آنها پا به فرار گذاشته‌اند.

پلیس بازی طعمه دزدان

حمید 18 ساله پس از شکایت از دزدان موتور سیکلتش چند روزی را صبر کرد اما هیچ خبری نشد و بخاطر اینکه موتورش را از دست داده بود نیز از کار بیکار شد به همین خاطر شروع به جستجو برای پیدا کردن دزدان موتورش کرد.

پسر جوان در منطقه افسریه بود که ناگهان موتور قرمزرنگش را دید اما تا خواست آن را تعقیب کند کار از کار گذشته بود و سارق جوان با سرعت ناپدید شد.

حمید که احتمال می‌داد دزدان موتور سیکلتش در همان منطقه زندگی کنند نزدیک به یک ماه در مناطق مختلف افسریه، مسعودیه و مشریه شروع به جستجو کرد و با توجه به اینکه رنگ موتورش قرمز بود از اهالی محله‌ها پرس و جو کرد تا به یک بنگاه املاک رسید.

پسر جوان موتورش را در جلوی یک بنگاه املاک در منطقه مشریه مشاهده کرد و وقتی یکی ازدزدان را داخل بنگاه دید به سراغش رفت و دزدان با دیدن طعمه‌شان شروع به درگیری با او کردند و همین کافی بود تا ماجرای درگیری چند جوان به ماموران کلانتری 169 مشیریه مخابره شد.

دستگیری دزدان تازه کار

خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 169 مشیریه برای پایان دادن به این درگیری پای در محل گذاشتند و در این صحنه صاحب بنگاه املاک شروع به صحبت با حمید کرد تا رضایت او را بگیرد و نقشه شوم فرزندانش فاش نشود اما ماموران متوجه مرموز بودن این درگیری شده و با ادعاهای حمید دو برادر دوقلو که در این سرقت‌ها نقش داشتند دستگیر شدند.

دو برادر که در بنگاه املاک پدرشان مشغول به کار بودند وقتی از سوی حمید شناسایی شدند ابتدا سعی داشتند با دادن موتور قرمزرنگ و پول گوشی موبایلش رضایت حمید را جلب کنند تا راز دیگر سرقت‌هایشان فاش نشود.

ماموران در این مرحله با توجه به رفتارهای دو پسر جوان تحقیقات فنی خود را آغاز کردند و خیلی زود تبهکاری‌های دوقلوهای 18 ساله فاش شد.

آرش و آرمان در این مرحله وقتی دیدند دستشان رو شده 2 همدست دیگرشان را که حامد و اصغر نام دارند لو دادند.

همین کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافگلیرانه دو سارق دیگر را دستگیر کنند و آنها نیز وقتی فهمیدند دوستانشان آنها را لو داده به زورگیری‌های خشن خود اعتراف کردند.

بنا به این گزارش، متهمان که از سوی 10 نفر شناسایی شده‌اند برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy