Sunday, Feb 10, 2019

صفحه نخست » حسین الله‌کرم: با مصادیق تسویه حساب‌های جناحی در یوم الله‌های ملی برخورد می‌کنیم

C439E635-0ED1-4396-AA75-CC3F1289F92F.jpegبه گزارش خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش تأکید کردند: یک توصیه اینکه راه‌پیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید. وقتی پای انقلاب وسط است، اختلاف سلیقه‌ها رنگ می‌بازد. گاهی در ۲۲ بهمن دیده می‌شود که مثلاً جنابعالی چون از فلان آقا یا فلان رئیس خوشتان نمی‌آید و می‌بینید آمده راه‌پیمایی، بنا می‌کنید علیه او تظاهرات و شعار دادن؛ این غلط است. جای تسویه حساب، ۲۲ بهمن نیست. شعارهای خودتان را بدهید و کار خود را بکنید اما راه‌پیمایی را مظهر اختلاف و درگیری قرار ندهید، بگذارید همین‌جور باعظمت باقی بماند.

اما با وجود این توصیه و تأکید مقام معظم رهبری، سابقه خودسرها نشان می دهد که آنها هیچ خط قرمز و فصل الخطابی را برای خود متصور نیستند و هر آنچه تصمیم بگیرند، به اجرا در می آورند. در این رابطه حسین الله کرم گفت «نیروهای حزب اللهی در یوم الله ها هر جا مصادیق وحدت شکنی ببینند با عواملش برخورد می کنند».

حسین الله کرم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تسویه حساب های جناحی در یوم الله های ملی را ممنوع کردند، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امکان داشت که اتفاق تقاضای عدم سخنرانی آقای لاریجانی در کرج، برای آقای روحانی در تهران پیش بیاید که به نظر من با خط قرمزی که رهبر انقلاب پیرامون مسائل یوم الله ها قرار دادند منتفی شد.

وی افزود: مردم ولایتمدار هستند، اگر ولایت خط قرمزی را تشخیص دهند، مردم حتما آن خط قرمز را رعایت خواهند کرد. البته جریان هایی هستند که شاید بخواهند هرگونه وحدت حتی وحدت در یوم الله ها را به هم بزنند. آنها حساب شان جداست و حتما باید با آنها برخورد شود.

رئیس شورای هماهنگی حزب الله اظهار کرد: البته بودند افرادی که اختلافات جریانی و فکری خودشان را به یوم الله ها می کشاندند و در این روزها به نوعی با کسانی که فکر می کردند خلاف جریان منافع ملی حرکت می کنند تسویه حساب می کردند که رهبر انقلاب این را خط قرمز قرار دادند. جریان های وابسته به ما سعی می کنند جلوی این کارها را بگیرند و خواهند گرفت.

وی افزود: حکومت مردمی و انقلاب مردمی این مسائل را هم دارد اما با خط قرمزی که رهبر انقلاب تعیین کردند جریان های ما از این اتفاقات جلوگیری خواهند کرد. بدون تردید نیروهای حزب اللهی هر جایی که هستند با این مسائل برخورد می کنند.

عضو سابق انصار حزب الله تأکید کرد: ما معتقدیم با سخنان رهبر انقلاب و خط قرمزی که تعیین کردند و به موقع هم این کار را انجام دادند، این خط قرمز رعایت می شود و هیچ کس دست به اقدامات خلاف وحدت در یوم الله ۲۲ بهمن نخواهد زد اما اگر رخ دهد بی تردید ما از این اقدامات جلوگیری خواهیم کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy