Saturday, Feb 16, 2019

صفحه نخست » دردسر جدید رهبر ایران به دلیل انتشار مطالب خشونت‌بار در توئیتر

2B44722F-382E-4D48-BCFE-3CF744E3F99B.jpegالعربیه

توئیتر مطلب منتشر شده از سوی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران درباره فتوای قتل سلمان رشدی را ناقض قوانین خود به شمار آورده و آن را از صفحه توئیتر رهبر ایران حذف کرد. فتوای قتل سلمان رشدی، سی سال پیش توسط آیت‌الله خمینی صادر شد.

یک مطلب منتشر شده در حساب توئیتر منسوب به آیت‌الله علی خامنه‌ایبه دلیل دارا بودن مفاهیم خشونت‌بار و محتوایی که تهدید و آرزوی مرگ برای دیگران می‌کند، از سوی این شبکه اجتماعی حذف شد.
توئیتر روز جمعه 15 فوریه 2019 یک توئیت رهبر ایران را حذف کرد. دلیل این امر به محتوای این توئیت باز می‌گردد که ناقض قوانین مربوط به منع خشونت و تهدید در این شبکه اجتماعی است. رهبر ایران در صفحه توئیتر خود، مطلبی درباره فتوای آیت‌الله خمینی درباره سلمان رشدی و صدور حکم مرگ برای او بود.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

رهبر ایران در صفحه توئیتر خود نوشته بود: « فتوای امام خمینی در باره سلمان رشدی بر اساس آیات الهی و نص این آیات است. این حکم محکم و قطعی است»

این توئیت از سوی کاربران شبکه توئیتر تهدید به مرگ و نقض قوانین مروبوطه تلقی شده و توسط آنها ریپورت شد. توئیتر نیز در واکنش به این امر، توئیت مربوطه را حذف کرد. به نظر می‌رسد که در حال حاضر حساب رهبر ایران توقیف نیز شده باشد.

آیت‌الله خمینی در 14 فوریه 1989 حکم قتل سلمان رشدی، نویسنده بریتانیایی را به دلیل نوشتن کتاب آیات شیطانی صادر کرد. این حکم بعدها از سوی علی خامنه‌ای نیز تایید و غیرقابل تغییر خوانده شد. توئیت رهبر فعلی ایران نیز در سالروز صدور این حکم منتشر شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy