Sunday, Mar 3, 2019

صفحه نخست » عکس جدید تامل برانگیز مهندس موسوی و خانم رهنورد

رادیو فردا - کانال تلگرامی وب‌سایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی، عکس و فیلم جدیدی از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را منتشر کرد. براساس گزارش‌ها، نیروهای امنیتی اخیرا میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را به منزل خواهر آقای موسوی که فرزندش در اعتراضات سال ۸۸ کشته شده بود، برده‌اند. در جریان سرکوب خشونت‌بار اعتراض‌های مردمی در روز عاشورا سیدعلی حبیبی موسوی، خواهرزاده میرحسین موسوی، به ضرب گلوله به قتل رسید و مقامات جمهوری اسلامی هنوز گزارشی را درباره پیگیری قتل او ارائه نکرده‌اند. در همین حال روز شنبه عکس و فیلمی از حضور میرحسین موسوی در خانه خواهر خود و مادر علی موسوی منتشر شده است. از ماه‌های پایانی سال گذشته گزارش‌هایی درباره برداشته شدن برخی از محدودیت‌های میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، منتشر شده است.

photo_2019-03-02_13-27-19.jpg

دیدار اقوام مهدی کروبی با او در نوروز، «بازکردن پنجره‌های» جوش‌داده شده منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و اجازه خروج به آنان برای دیدار با فرزندان و برادر آقای موسوی از جمله این اتفاقات است.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

​زهرا رهنورد در اردیبهشت‌ ماه خبر داده بود که به تازگی به صورت شفاهی به او پیشنهاد «حق تردد محدود» با اطلاع مأموران اعلام شده و او این پیشنهاد را رد کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy