Sunday, Mar 3, 2019

صفحه نخست » تیم ملی فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی تعطیل است

teamMelli_030319.jpgبی بی سی - بی برنامه و بدون سرمربی. تاریخ اردوی بعدی را کسی نمی‌داند. این وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال مردان ایران است. ۲۷ اسفند تا ششم فروردین روزهای فیفاست و به تیم‌های ملی تعلق دارد. قرار بود ایران در تورنمنت چهار جانبه چین شرکت کند. اما بی‌برنامگی فدراسیون باعث شد تیم ملی ایران فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

اروگوئه با همه ستارگانش، چین، تایلند و ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت. سایر تیم‌های آسیایی هم مسابقاتی را برای خود تدارک دیده‌اند.

پس از جام ملت‌های آسیا گفته می‌شد ایران با سرمربی موقت به استقبال روزهای فیفا خواهد رفت. روزهایی که با تعطیلات نوروزی همزمان است. اما هنوز تصمیمی گرفته نشده.

این در حالی است که مسئول روابط عمومی وزارت ورزش از صف بستن زیدان، مورینیو و کلینزمن برای سرمربیگری تیم ملی ایران خبر داده بود. موضوعی که در ابعادی وسیع، واکنش طنز رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

خبر پیشنهاد سه و نیم ساله ایران به وینچنزو مونتلا را رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند و همین رسانه‌ها نیز از عدم تمایل مونتلا خبر دادند. اما مهدی تاج خبر مذاکره با مونتلا را تایید نکرد.

بعضی رسانه‌های ورزشی بر این باورند که فدراسیون از سرمربی موقت داخلی استفاده خواهد کرد تا با فرصت بیشتری بتواند برای استخدام سرمربی بزرگ خارجی تلاش کند.

برخی نیز معتقدند به زودی سرمربی خارجی معرفی خواهد شد تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کند و با فرصت کافی به استقبال مسابقات مقدماتی برود.

تاج گزینه‌هایش را معرفی نکرده. خبر تشکیل اردوی تیم ملی برای روزهای فیفا را هم تایید نمی‌کند اما می‌گوید سرمربی جدید "به زودی" معرفی خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy