Sunday, Mar 10, 2019

صفحه نخست » حمله هکرهای ایرانی به کمپانی بزرگ آمریکایی سیتریکس

hacker.jpgایران فردا - کمپانی معظم برنامه ریزی کامپیوتری سیتریکس در آمریکا اعلام کرده است که هکرهای ایرانی شبکه‌های داخلی آن را مورد حمله سایبری قرار داده و بسیاری از مدارک رسمی و تجاری این شرکت را دزیده‌اند.

این کمپانی با صدور اطلاعیه‌های گفته است که در روز ۶ مارچ پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به آن اطلاع داده است که «تبهکاران بین المللی در امور سایبری» به داخل شبکه‌های ارتباطی این شرکت رخنه کرده و آنها را مورد حمله قرارد داده‌اند.

سیتریکس پس از دریافت این هشدار از آف بی آی تحقیقات شدید و گسترده خود را درباره این حمله هکرها انجام داده و متوجه شده است که هکرها پس از دسترسی به اسناد داخلی این شرکت آنها را روی سیستم‌های خودشان پیاده و نسخه برداری کرده‌اند.

شرکت امنیت سایبری «ری سکیوریتی» می‌گوید این حمله از سوی هکرهای ایرانی صورت گرفته است که زیر نام گروه «ایریدیوم» شناخته می‌شوند.

مطالب بیشتر در سایت تلویزیون ایران فردا

این گروه تاکنون بیش از ۲۰۰ سازمان دولتی و بانکها و موسسات صنعتی و علمی آمریکا را مورد حمله سایبری قرار داده است.

در اطلاعیه «ری سکیوریتی» آمده است: «حمله سایبری به سیتریکس بخشی از عملیات پیچیده‌ای می‌باشد که از سوی یک دولت خارجی پشتیبانی می‌شود و هدف آن دزدیدن و گردآوری اطلاعات مشخص علمی و نظامی و مالی از موسسات و وزارتخانه‌های آمریکایی برای استفاده در امور امنیتی می‌باشد.» [لینک به اصل مطلب]



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy