Monday, Mar 11, 2019

صفحه نخست » بازگشت زیدان به رئال

zeydan_031119.jpgمنابع اسپانیایی خبر از بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید داده‌‌اند.پس از حواشی ایجاد شده هفته های اخیر در باشگاه رئال مادرید، رسانه های اسپانیایی خبر داده اند که زیدان زیدان پس از ۹ ماه و هشت روز و حضور دو سرمربی در رئال مادرید به تیم اسپانیایی باز خواهد گشت. سرمربی فرانسوی توانسته بود مادرید را در سه دوره پیاپی قهرمان اروپا کند.سانتیاگو سولاری هم پس از از دست دادن سه جام در شش روز، از سمت خود برکنار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های اسپانیایی و در راس آن‌ها شبکه ششم اسپانیا در اخباری اعلام کرده‌اند که امشب زین الدین زیدان سرمربی رئال خواهد شد و همزمان سانتیاگو سولاری از این تیم اخراج می‌شود. بر اساس این اخبر مراسم معارفه وی هم امشب ساعت 18 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

این اخبار در شرایطی منتشر شده است که از آخرین حضور زیدان بیش از 9 ماه می‌گذرد و پس از اخراج دو سرمربی این مربی فرانسوی بار دیگر هدایت رئال را برعهده خواهد گرفت. همچنین رسانه ها گزارش داده بودند که زیدان پیشنهاد رسمی رئال را رد کرده است و در حال توافق نهایی با یوونتوس است اما حالا به نظر می رسد با اولتیماتوم بازیکنان اصلی مادرید، گزینه مورینیو منتفی شده است و پرز مجبور شده زیدان را به هر قیمتی برگرداند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy