Wednesday, Mar 27, 2019

صفحه نخست » حکومتی که به جای یاری رسانی به مردم سیل زده به موشکهایش افتخار می کند

isr_032618.jpgرادیو پیام اسرائیل - در حالی که بیشتر مناطق ایران دستخوش سیل شده و مردم گرفتار شده اند و عزیزان خود را از دست داده اند و همچنین از جانب حکومت هیچ کمک و یاری دریافت نکرده اند خبرگزاری حکومتی مهر امروز با انتشار گزارشی از افتخارات سال ۹۷ یاد کرده است که رونمایی از ۸ موشکی می باشد که در این سال تولید شده اند.

به گزارش سایت حکومتی مهر در سال۹۷ رژیم از ۸ موشک بالستیک هوشمند با نام های:هویزه-دزفول-قاصد ۳-اخگر-فاتح مبین-فکور- کمین ۲ و شفق رونمایی کرده است.

فعالیت های موشکی حکومت اسلامی یکی از نکاتی است که ایالات متحده و اتحادیه اروپا بر سر آن توافق دارند و بارها اعلام کرده اند که فعالیتهای موشکی رژیم را بر نمی تابند و از آن ابراز نگرانی کرده اند.

در مقابل حکومت اسلامی فغالیت های موشکی خود را دفاعی عنوان می کند و می گوید حاضر نیست درباره این موشکها و آزمایش های موشکی خود با جامعه جهانی وارد مذاکره شود.

حکومت اسلامی در حالی به دستاورد موشکی خود در سال ۹۷ افتخار می کند که با بازگشت تحریم ها و تحریم فروش نفت قادر به تامین مایحتاج اولیه ملت ایران نبوده و مردم ایران سال سختی را از نظر اقتصادی گذراندند و در این روزها که بیشتر مناطق ایران دستخوش سیل شده است نیز از ابتدایی ترین کمک ها که وظیفه هر حکومتی در جهان است که در چنین شرایطی در اختیار مردم قرار دهد محروم هستند.

در کشورهای دیگر رفاه و آسایش و امنیت ملتها موجب افتخار حکومت ها می باشد اما در حکومت ملایان تولید موشک و آشوب در کشورهای مختلف به قیمت تنگدستی و فشار بر ملت ایران مایه افتخار ملایان حاکم بر ایران است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy