Thursday, Apr 4, 2019

صفحه نخست » حمله مسلحانه افراد ناشناس به فرمانده قرارگاه کربلا وابسته به سپاه

attack_040419.jpg-درگیری سپاه در مناطق سیل‌زده با مردم خشمگین تشدید شده.

-افراد ناشناس به فرمانده قرارگاه کربلا حمله مسلحانه کردند و به نوشته خبرگزاری‎های رسمی محافظانش او را نجات دادند.

کیهان لندن - سرتیپ پاسدار احمد خادم ‎سیدالشهدا فرمانده قرارگاه مقدم جنوب موسم به قرارگاه کربلا از یک حمله مسلحانه جان سالم به در برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی، این مقام سپاه شامگاه چهارشنبه ۱۴ فروردین، برای بازدید از مناطق سیل‎زده به روستای «صحفه» در جنوب غربی ایران رفته بود که افراد ناشناس به وی حمله کردند.

یک مقام آگاه گفته «در حین بازدید، افراد ناشناس، وی را هدف حمله مسلحانه قرار دادند که با هوشیاری و اقدام سریع محافظان و همکاری مردم سردار از منطقه خارج و به نقطه امن انتقال داده شد.»

احمد خادم سیدالشهدا معروف به «دانش‌پژوه»، ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، با حکم علی خامنه‎ای درجه سرتیپی گرفت.

سوء مدیریت در مناطق سیل‎زده باعث خشم شدید مردم شده و به بحران‎های اجتماعی به ویژه در مناطق محروم دامن زده است. این سومین مورد برخورد شدید مردم با سپاهی‎ها در مناطق سیل زده در روزهای اخیر است.

مطالب بیشتر در کیهان لندن

برخی منابع خبری از درگیری مسلحانه میان مردم و نیروهای سپاه پاسداران در سوسنگرد خبر داده‎اند. گفته می‌شود این درگیری‎ها ساعت یک و نیم بامداد چهارشنبه ۱۴ فروردین، حوالی دشت آزادگان و سوسنگرد در مسیر «الله‌اکبر» رخ داده و چند زخمی بر جای گذاشته است. همزمان ویدئویی در شبکه‎های اجتماعی منتشر شد که نشان می‎داد مردم پلدختر هنگام بازدید محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به او دشنام می‎دهند و وی را «بی‎شرف» می‌خوانند.

یک روز پیش ویدئویی از محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه منتشر شد که در آن مورد وضعیت سیل در شهرستان پلدختر در استان لرستان به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارش می‌داد. او در این ویدئو می‎گوید: «... هیچ مسئول دولتی جرات نمی‎کنه بره اونجا، وضع وحشتناکه، من به یک شکلی تونستنم از دستشون درآم بیرون، اونام به ما احترام میذاشتن میگفتن پاسدارید، البته خیلی ناراحت و عصبانی هستند...»





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy