Wednesday, Jun 19, 2019

صفحه نخست » خامنه‌ای چگونه به اصلاح‌طلب و تحول‌خواه بهانه گرم کردن تنور نمایشی انتخابات آینده را داد؟

damavand_061819.jpgمصطفی تاجزاده و رضا علیجانی، دو فعال سیاسی اصلاح‌طلب و تحول‌خواه، به بهانه سخنان اخیر سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، از همین حالا به دنبال گرم کردن تنور نمایش انتخاباتی آینده جمهوری اسلامی هستند.

استدلال این دو فعال اصلاح طلب و تحول‌خواه این است که چون خامنه‌ای اخیرا خواستار روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب‌اللهی در آینده شده، بنابراین مردم ایران باید یک بار دیگر برای آنکه مانع تحقق رویای خامنه‌ای شوند، در نمایش انتخاباتی رژیم به طور گسترده شرکت کنند!

در زیر روندی را که طی شده، مشاهده می‌کنید:

۱- سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، اول خرداد ۱۳۹۸ خطاب به دانشجویان بسیجی: «زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید.»

۲- رضا علیجانی، فعال سیاسی ملی مذهبی و تحول‌خواه، سوم خرداد: «اکثریت بالایی از مردم ایران در انتخابات پیش رو سیلی چهارمی به صورت تحلیل و عملکرد زورمدارانه و سرسختانه بیت قدرت نخواهند زد؟ اینک به نظر می‌رسد همه نیروهای سیاسی علاقه‌مند به ایران و مردم اگر بخواهند به خرد و تجربه و ارزش‌های اخلاقی که بدان باور دارند، پایبند بمانند؛ باید در تحقق این مهم بکوشند.»

۳- سردار رحیم صفوی، مشاور نظامی خامنه‌ای، ۲۱ خرداد: «سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه باید یک رئیس‌ جمهوری جوان و انقلابی روی کار بیاید، یک کد است و معنا دارد.»

۴- مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ۲۹ خرداد: «سردار صفوی پیام رهبر در لزوم انتخاب رئیس‌جمهور جوان و انقلابی را "کد"خواند و بر درک متقابل و هم‌افزایی بین مجلس، دولت و نیروهای مسلح تاکید کرد. نظر به اعترافات سرداران مشفق و جعفری در سال ۸۸، چه تضمینی است که ‎ستاد مهندسی انتخابات از هم اکنون در یکی از قرارگاه‌های سپاه فعال نشود؟»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy