Wednesday, Jun 26, 2019

صفحه نخست » بازداشت محسن افشانی، بازیگر تلویزیون و سینما

afshani_062619.jpgبی بی سی - رسانه‌های ایران از بازداشت محسن افشانی، بازیگر تلویزیون و سینما، به دلیل "رفتارهای خارج از عرف و انتشار تصاویر حاوی مطالب ترویج‌کننده خشونت در فضای مجازی" خبر داده است.

بنا بر این گزارش‌ها، آقای افشانی به دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل زندان شده است. ساعاتی پیش از اعلام این خبر رئیس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) در تهران از بررسی ویدئویی جنجالی از محسن افشانی و همسرش خبر داده بود.

این ویدیو در صفحه اینستاگرام آقای افشانی منتشر و بعد از مدتی حذف شد، اما در همان زمان به صورت گسترده در شبکه‌‌های اجتماعی هم‌رسان شد.

در این فیلم او در حال رانندگی در یک خودرو در کنار همسرش دیده می‌شود و در حال هم‌‌خوانی با یک ترانه‌ است.

آقای افشانی در بخشی از این ویدئو چیزی را که به نظر می‌آید یک سلاح گرم است، رو به دوربین در می‌آورد و در بخشی دیگر با حالتی خندان و در حال خواندن ترانه در حال پخش یک خنجر را رو به دوربین در می‌آورد.

تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا، پیش از دستگیری آقای افشانی گفته بود "با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود محسن افشانی از صفحه اجتماعی‌اش حذف شد."

آقای کاظمی از تشکیل پرونده برای محسن افشانی و ارجاع آن به پلیس امنیت برای بررسی بیشتر خبر داده بود.

محسن افشانی سی سال دارد و به عنوان مجری، و بازیگر سینما و تلویزیون فعال بوده است. او پیش از این هم در چند مورد جنجالی خبرساز شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy