Tuesday, Jul 16, 2019

صفحه نخست » گاندو «ناخواسته» اطلاعات سپاه را رسوا کرد! بابک‌ داد

Babak_Dad.jpgمی‌خواهم «فقط» با تکیه بر سریال امنیتی گاندو که سپاه ساخته و می‌گوید «مستندات آن کاملاً واقعی هستند»، به موضوع اخاذی سپاه از جهانیان و بحث نفوذی‌ها بپردازم! یعنی غیر از محصول تبلیغی خود اطلاعات سپاه، از منبع دیگری استفاده نمی‌کنم. چه، این سریال «ناخواسته» همان سخنی را می‌گوید که سالهاست گفته‌ایم: دشمن ما خانگی است!
🔹در چهارمین سال اجرای آن، باید گفت «برجام کاسبی خیلی‌ها را کساد می‌کرد»! چه آنها که در دور زدن تحریم‌ها، یک شبه «مولتی میلیاردر» شدند، چه هزاران رانتخوار که کالاهای بنجل و ارزان را وارد کرده و با قیمتهای گزاف به مردم می‌فروختند و...! بنابراین کاسبان تحریم با روشهای مختلف، چوب لای برجام و بهبود وضع اقتصادی مردم گذاشتند و برجام «قبل از آمدن ترامپ» خشکید!
🔹یکی از مهمترین عوامل انزوای ایران؛ «گروگانگیری شهروندان غربی و دوتابعیتی‌ها» توسط سازمان اطلاعات سپاه بوده است. این سازمان در سریال سفارشی «گاندو» بدنبال «تبلیغ اقتدار خویش» بود؛ اما نتیجه‌ای معکوس گرفت! از قضا؛ این سریال «ناخواسته، مستندات فراوانی از نفوذ و خیانت درون اطلاعات سپاه» ارائه کرده است و در آغاز هر قسمت اطلاعات سپاه بر صحت مستندات آن گواهی می‌دهد!
🔹جنجالی‌ترین مورد گروگانگیری شهروندان غربی و دو تابعیتی، که افراد متوّهمی مانند محسن رضایی آن را به عنوان «یک استراتژی!» تبلیغ می‌کنند، مورد جیسون رضاییان است که چهار سال قبل در چنین روزی آزاد شد! بر خلاف هشدارهای خامنه‌ای در مورد «خطر نفوذ!»، اطلاعات سپاه این «جاسوس مهم!» را در ازای دریافت «پول نقد» آزاد کرد! به عبارتی کوه «نفوذ»، موش زایید!
🔹این سریال امنیتی، ناخواسته «امنیت فروشی، اخاذی و حفره‌های اطلاعات سپاه» را نمایش داد! و جالب اینکه اطلاعات سپاه مدام اصرار دارد: «گاندو مستند و واقعی است»! بر اساس حقایق تاریخی و «مستندات این سریال»، سپاه مبلغ کلان ۱/۷۰۰ میلیارد دلار در اِزای آزادی جیسون رضاییان خبرنگار واشنگتن پست از آمریکا دریافت کرد؛ «آشکارترین نوع گروگانگیری حکومتی در جهان»! در فیلم ادعا می‌شود این پول ملت ایران است، اما هیچکس از سرنوشت پولی که آن شب توسط نیروهای اطلاعات سپاه تحویل گرفته شد، خبری ندارد!
🔹این «سریال مستند» به روشنی نشان می‌دهد مسئولان اطلاعات سپاه، تا حصول اطمینان و شمارش دلارها و تحویل گرفتن تمام آنها، به قول خودشان «آن جاسوس بزرگ!» را در حلقه‌ی خود نگه داشتند و اجازه ندادند «دولتی‌ها» هیچگونه نظارتی بر آن «مبادله‌ی سیاه» داشته باشند! می‌توان حدس زد پول باجگیری کجا رفته است!
🔹سریال می‌گوید: «دستگیری جیسون رضاییان؛ بزرگترین عملیات ضد جاسوسی در طول تاریخ ایران است»! گرچه ادعایی گزاف است، اما مطلقاً «هیچ سند و مدرکی از جاسوسی او» ارائه نشده است. به جز ادعاهایی «تخیلی و مضحک» و در این حد کودکانه که در سریال گنجانده‌اند: «اوباما برای جیسون رضاییان به عنوان اولین سفیر آمریکا بعد از سقوط ج-ا حکم سفارت صادر کرده است!» ادعایی کودکانه که فقط از «ذهن متوّهم حاج حسین طائب و شرکاء» بر می‌آید!
🔹«ادعا و دروغ» که مالیات نمی‌خواهد! در سریال ادعا می‌شود اطلاعات سپاه در دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا «نفوذی» دارد! روی موساد «سوار» است! قادرند حتی دمای هوای اتاقهای «بهترین هتل استانبول» را از تهران کنترل و تنظیم کنند! و «ترکیه» کلاً در اختیار اطلاعات سپاه است نه حکومت اردوغان! چین هم که هیچ! آنقدر «شیرتوشیر» است که برادران ۴۸ ساعته در آن عملیات می‌کنند و می‌آیند!
🔹اما خط اصلی سریال امنیتی، متهم کردن «خواهرزاده‌ی روحانی» است! باز هم بدون سند! و با این ادعا که او با یک عضو سابق مجاهدین ارتباط عاطفی داشته و شاید نفوذی باشد!»
کمی بعدتر این سریال «مستند»، احتمالاً ناخواسته فاش می‌کند «نفوذی واقعی» در خود سازمان اطلاعات سپاه و بیخ گوش طائب قرار دارد! فردی که از فیلترهای «گزینش اطلاعات سپاه» عبور کرده و هیچکس از نیروهای اطلاعات سپاه نفهمیده‌ برادر او از «سران مجاهدین خلق» بوده است!
🔹این فرد نفوذی برای یک جاسوس انگلیسی که در سلول انفرادی «تحت بازجویی و زیر نظر دوربین‌های مداربسته» است، چند بار «کپسول حاوی رمز» می‌برد و هیچکس هم نمی‌فهمد! یادمان باشد سپاه اصرار دارد که «این سریال بر اساس واقعیات مستند است»!
🔹اطلاعات سپاه «خواهرزاده‌ی رئیس‌جمهور را متهم می‌کند که شاید اسرار نظام را به دوستش داده باشد»! و تنها سندش «جلد یک آدامس» است که مثلاً «آدامس اسرارآمیز روحانی» است! اما خبر ندارند یک «نفوذی واقعی» داخل سازمان اطلاعات سپاه در حال رد و بدل کردن کپسول رمز به یک جاسوس انگلیسی است! سریال با ناشی‌گری می‌گوید مسئولان اطلاعات سپاه آنقدر دنبال «پرونده سازی» برای مدیران دولتی، فعالان محیط زیست و دوتابعیتی‌ها هستند که از «بیخ گوش خود» هم غافل‌اند!
🔹چهار سال قبل به رغم هشدارهای آقای خامنه‌ای در مورد «نفوذ»، اطلاعات سپاه که مدعی بود «طی بزرگترین عملیات ضدجاسوسی، جیسون رضاییان را دستگیر کرده» با دریافت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقد، آن «جاسوس بزرگ!!» را به آمریکا تحویل داد! این افتضاح اطلاعاتی و اخاذی آشکار را فقط از مستندات همین سریال تولیدی اطلاعات سپاه استخراج نموده‌ام وگرنه فسادهای این سازمان فراقانونی بسیارند: «وجود نفوذی درون سازمان اطلاعات سپاه! اخاذی و باجگیری از غرب! فروش امنیت ملی و تبادل جاسوس(!) با پول نقد...»!
🔹این سریال «ناخواسته» پرده‌های ساس را کنار زده و به سند رسوایی امثال طائب تبدیل شده است! تا شاید بفهمند «عزت و ذلت مردمان» را پرونده‌سازان امنیتی سپاه تعیین نمی‌کنند!
➖پی‌نوشت: طبعاً برشمردن «افتضاح نفوذ و اخاذی» در سازمان اطلاعات سپاه، به منزله‌ی «دفاع از دولت ضعیف روحانی» نیست و انتقادها از دولت سر جای خود محفوظ است!
این یادداشت تقدیم شد به فعالان محیط زیست و «تمامی بیگناهان دربند» زندانهای اطلاعات سپاه و استبداد دینی...
بابک‌داد
@BabakDad
➖اینستاگرام:
➖تلگرام:
➖فیسبوک:
➖وبلاگ:
➖تماس:


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy