Sunday, Jul 28, 2019

صفحه نخست » ایران راز کشته شدن فرمانده نظامی ارشدش را فاش کرد

7514DE6E-75D4-4DEB-BC10-91833DE5B90A.jpegالعربیه

در حالی که حشد شعبی پیش از این اعلام کرده بود که یکی از فرماندهان سپاه پاسداران به نام ابوالفضل سرابیان به دلیل انفجار سوخت جامد در پادگان آمرلی در استان صلاح‌الدین عراق کشته شده، ایران فاش کرد که سرابیان در حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل و آمریکا به این پادگان کشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تصاویری از مراسم تشییع ابوالفضل سرابیان منتشر و گزارش کرد که او در نتیجه جمله مشترک جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل هفته گذشته در پادگان آمرلی کشته شد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

منابع اسرائیلی نیز گزارش کردند که هفته‌گذشته تیم مشترکی از جنگنده‌های پیشرفته F35 متعلق به آمریکا و اسرائیل به پادگان آمرلی حمله کردند. در این حمله تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران و دیگر افراد حاضر در این پادگان کشته شدند.

در روزهای گذشته یک کمیته تحقیق مرکزی که از سوی حشد شعبی مسئول تحقیق درباره مورد هدف قرار گرفتن پادگان سپاه در عراق شده بود، ادعا کرد «تحقیقات نشان داد که انفجار رخ داده در این پادگان در نتیجه حمله هوایی یا موشکی نبوده و تنها در نتیجه احتراق سوخت جامد در نتیجه یک اشکال فنی بوده و هیچ تلفات جانی نداشت.»

گروهی از مدیریت‌های امنیت، اطلاعات، واحد موشکی، مهندسی و کارشناسان مواد منفجره و پهپاد از سوی حشد شعبی مسئول تحقیق درباره این حادثه شده بودند.

یک واحد رسانه‌ای امنیتی در روزهای گذشته اعلام کرد دو تن از پیکارجویان حشد شعبی در نتیجه حمله یک هواپیمای ناشناس به پادگانی در آمرلی در استان صلاح‌الدین کشته شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy