Monday, Aug 19, 2019

صفحه نخست » روایت اژه‌ای از "زد و بند" عجیب یکی از خودروسازان

F0ABC821-BF13-44FE-A242-3263984E0AEA.jpegمعاون اول قوه قضاییه گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه نباید اجازه دهد ثروت‌ها در اختیار عده‌ای خاص قرار و عده‌ای به نان شب خود به دلیل نداشتن شغل محتاج و شرمنده خانواده باشد.

به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دیدار با چهره‌های شاخص استان خراسان‌جنوبی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبری نقشه راه ما را در گام دوم انقلاب مشخص کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبری در فرمایشاتی که داشتند و مطالبی که در سند دوم مطرح کردند یکی از مباحث ارتقاء بینش سیاسی جمهوری اسلامی و مردم است، بیان داشت: بینش سیاسی مردم در طول چهل سال شگفت‌آور بوده و هست و براساس همین بینش بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

رنج اصلی مردم از تبعیض‌ها است

معاون اول قوه قضاییه مطرح کرد: امروز رنج اصلی مردم از تبعیض‌ها است باید کارها دقیق، سریع و بدون تبعیض انجام شود تا مردم امیدوار شوند.

اژه‌ای با اشاره به حراج بی‌برنامه ذخایر کشور، بیان داشت: 60 تن طلا را بدون برنامه‌ریزی و حساب و کتاب در بازار می‌ریزند و یک نفر 30 هزار سکه با گرفتن وام از بانک می‌خرد در حالی که این تسهیلات باید در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما جلوگیری از اقدامات بدون حساب و کتاب در کشور است، اضافه کرد: یکی از خودروسازان که پرونده‌اش در حال رسیدگی است 600 نمایندگی در سطح کشور دارد اما با زد و بند 15 نمایندگی خاص را انتخاب می‌کند و تولیداتش را به آنان می‌دهد تا با افزایش تقاضا این خودروها را با قیمت بسیار به مردم بفروشند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: در پرونده دیگری که در حال بررسی است از بین 630 صرافی مجاز تعداد 15 صرافی را انتخاب کردند و دلار و ارزها را در اختیارشان گذاشتند که با این اقدام آنچه به دست مردم می‌رسد با ارزی که بانک مرکزی فروخته متفاوت می‌شود.

اژه‌ای با بیان اینکه در بخش زمین‌ها نیز این تبعیض‌ها تکرار می‌شود، عنوان کرد: برخی در سواحل برج می‌سازند و از طرفی منابع طبیعی شکایت می‌کند جای سؤال است که چه کسی این مجوزها را صادر می‌کند؟ باید دستگاه‌های نظارتی فعال‌تر، به روزتر باشند و کار جهادی و انقلابی انجام دهند.

وی متذکر شد: نباید عدالت به صرف قضاوت در دادگاه منحصر شود بنابراین باید عدالت در گام دوم انقلاب توسعه یابد زیرا همه مردم خواستار عدالت هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy