Friday, Aug 23, 2019

صفحه نخست » فیلم عصبانیت شدید مربی ایتالیایی استقلال از فدراسیون و مسئولین تیم

esteghlal_082319.jpgآندره استراماچونی سرمربی استقلال بعد از شکست ١-٠ تیمش در زمین ماشین سازی با عصبانیت زیادی در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی ایتالیایی استقلال بعد از شکست تیمش مقابل ماشین سازی در تبریز با عصبانیت زیادی وارد سالن کنفرانس خبری شد و در خصوص بازی گفت: یک چیزی برای من قابل قبول نیست که اولین یک مسابقه مربی ایتالیایی پس از دو ماه کار سخت با شکست باشد. ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و ماشین‌سازی بهتر از ما بود. در دقیقه اول یا دوم ماشین‌سازی فرصت خوبی داشت که حسینی توپ را به خوبی کنترل کرد. در ادامه بازی را به دست گرفتیم و در نیمه دوم ماشین‌سازی از خط نیمه عبور نکرد. ما اصلاً مستحق این باخت نبودیم. ما یک توپ را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

او همچنین با فریاد ادامه داد: این اشتباه از طرف بازیکنان ما بود. در فوتبال این اشتباه اجتناب‌ناپذیر است و پیش می‌آید. از تیم ماشین‌سازی تشکر کرده و به آنها برای بردشان تبریک می‌گویم. کسی نیستم که تسلیم شوم. پس از دو ماه کار سخت ادامه می‌دهیم، اما کاری که شما کردید درست نبود و خرابکاری بود!

سرمربی استقلال همچنین با ناراحتی از نبود مترجم در کنارش گلایه کرد و گفت: نمی دانم استقلال بود یا فدراسیون و یا چه کسی این تصمیم را گرفت اما در اولین دیدار ما یک مترجم ایرانی کنار من حضور نداشت و این یک بی حرمتی به من است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy