Sunday, Sep 8, 2019

صفحه نخست » جست‌وخیز «دو فقیه»؛ بر منبر پیامبر! بابک‌داد

babakdaad.jpgیادداشتی برای اقشار متدین و مذهبی جامعه:
آن خواب تلخ پیامبر باز هم تعبیر شده! دینداران «بالا رفتن میمون‌ها از منبر رسول خدا» را بنگرند و بگویند در محشر؛ چه پاسخی برای ایشان می‌برند؟ در این متن «حجت‌هایی» بیان می‌شود که آن روز را برای دینداران سخت‌تر خواهد کرد!
🔹قبلاً بگویم؛ هر اتفاقی بیفتد «محال است بگذاریم» این رسوایی از یادها برود که در دعوای رسوا کننده بین «دو فقیه منصوب رهبر» چه چیزها که از پرده برون افتاد و چه اتهاماتی نثار همدیگر کردند! این پرونده «مورد توجه ملت است» و باید طبق قول رئیس قوه قضائیه، «با اولویت مورد رسیدگی قرار بگیرد»!
🔹فعلاً کاری با آن نامه که صادق لاریجانی به رهبر نوشته و شایعات در خصوص تهدیدهای او علیه فساد فرزندان آسیدعلی خامنه‌ای ندارم. در این یادداشت فقط به دعوای پر از تهمت و هتاکی دو شیخ فقیه (محمد یزدی و صادق لاریجانی) می‌پردازم که برخی می‌خواهند آن را در حد «مباحثه‌ی طلبگی!» کم اهمیت نشان بدهند!
اما این ساده سازی و نمایش آشتی‌کنان مصنوعی چیزی از اهمیت و وزن تهمت‌ها و هتاکی‌هایی که دو «فقیه شورای نگهبان» علیه یکدیگر گفته‌اند، کم نخواهد کرد!
🔹قضیه آنجا با اهمیت‌تر می‌شود که این دو نفر، قبلاً هم با احکام آقای خامنه‌ای در حدود ۲۰ سال «قاضی‌القضات کشور» بوده‌اند و زندگی و جان و مال و ناموس مردم «ذیل قلم و قضاوت!» این دو نفر بوده است! و حالا هم همین دو نفر، منصوبان آقای خامنه‌ای در شورای نگهبانند ‌که «سرنوشت قوانین مجلس و دولت و نظارت استصوابی بر نامزدهای انتخابات» در همین شورا تعیین می‌شود. پس خیلی اهمیت دارد که این به آن می‌گوید: «دزد و فاسد»! و آن می‌گوید: «پیرمرد حواس‌پرت و بی‌سواد»! و لابلای اینها هم اتهامات دیگری می‌زنند.
«فساد مالی، کاخ‌سازی با بیت‌المال، بی‌سوادی، زوال عقل و...» کمترین اتهامات دو فقیه منصوب رهبر به همدیگر بود!
🔹صادق لاریجانی گفته حرفهایش «ناشی از لغزش قلم» بوده! با آن قلم پر لغزش، احکام اعدام چند صد نفر را تنفیذ کرده باشد خوب است؟ صاحب چنین «قلم لغزان و خطاکاری» را آیا نباید بلافاصله برکنار و خانه‌نشین کرد؟
🔹هر دو گفتند آن دیگری «دروغ می‌گوید»! دو «فقیه!» بر کذّاب بودن همدیگر شهادت داده‌اند. آیا این گواهی، برای عزل هر دوی آنها «حجّیت شرعی» ندارد؟
🔹گفته‌اند از سر «عصبانیت» به همدیگر هتاکی کرده‌ایم! دقت کنید! صحبت از عصبانیت گذرای دو نوجوان نیست. صحبت از طبع عصبانی دو فقیه است که باید «امیر نفس خویش» باشند! خدا می‌داند چند هزار نفر را در سالهای ریاست بر ق.ق با همین عصبانیت و دهان کف‌کرده‌اش به خاک سیاه نشانده آقای یزدی؟ باقی ماندن این «پیرمرد حواس‌پرت عصبی تندخو» (به گواهی آن فقیه دیگر) در شورای نگهبان، آیا حجت شرعی و بنیان قانونی دارد؟
🔹 متقابلاً آن فقیه (یزدی) هم شهادت داده صادق لاریجانی «فاسد» است، از پول بیت‌المال در حساب‌های متعدد بانکی استفاده کرده و با آنها کاخ ساخته! آیا شهادت یک فقیه (یزدی) کافی نیست تا صادق لاریجانی عزل و محاکمه و یا بازخواست شود؟
🔹هیچ معجزه‌ای برای ماستمالی کردن این دعوا و اتهامات زشت «دو فقیه منصوب رهبر» اِفاقه نمی‌کند! چه؛ بزرگترین متهم این دعوا شخص آقای خامنه‌ای است که «نهایت بی بصیرتی» او فقط در انتصاب این دو فقیه هتاک در کلیدی‌ترین مقام‌ها قابل مشاهده است. مگر آنکه بر چشم و گوش خود «مُهر» زده باشیم!

🔹والله اگر همین قانون اساسی هم در این حکومت فاسد اجرا می‌شد، باید مجلس خبرگان بلافاصله این «رهبر پراشتباه» را فقط بابت همین یک فقره رسوایی فقیهان منصوبش، برکنار می‌کرد.
🔹اگر عدالتی در نظام بود؛ باید دستگاه قضایی در مورد اتهامات این دو فقیه بلافاصله وارد تحقیقات می‌شد. سکوت ق.ق در هیچ حالتی قابل دفاع نیست و طبق قول آقای رئیسی، این از همان مواردی است که باید با اولویت رسیدگی شود!
🔹اینک با مردم متدین سخنی دارم! با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران! شما بزرگواران در محضر خداوند وجدانتان را قاضی کنید. در همین یک فقره، می‌توانید هم میزان بصیرت مقام رهبری را ببینید و هم «قد و قامت» فقیهان شورای نگهبان را بسنجید و هم عملکرد و صداقت آقای رئیسی را بشناسید!
🔹خداوند در همین یک فقره برای «چشم‌ها و گوش‌های حق‌پذیر» چندین حجّت تمام کرده و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. همین فقره آیا برای رویگردانی از این حکومت کفایت نمی‌کند؟
موّرخان «نشستن امثال یزید» بر مسند حکومت را تعبیر آن خواب اندوهبار پیامبر ذکر کرده‌اند. من معتقدم آن خواب، بارها در درازای تاریخ تعبیر شده است! و «امروزه یک بار دیگر»!
🔹به خدا که این رسوایی رهبر و فقیهان فاسدش؛ «تعبیر همان خواب پیامبر» است که دید میمون‌ها از «منبر وعظ او» بالا رفته‌اند و آن را غصب کرده‌اند!
اینک این شما دینداران و این هم حجّتی آشکار! تا برای دین‌تان چه خواهید کرد؟
بابک‌داد ۹۸/۶/۱۶
➖راههای ارتباطی:
🔹اینستاگرام
Instagram.com/BabakDad
🔹تلگرام:
🔹توییتر:
🔹فیسبوک:
Facebook.com/babakdad.page
🔹وبلاگ:
📩ایمیل:


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy