Sunday, Sep 29, 2019

صفحه نخست » مراسم بزرگداشت مانوک خدابخشیان در لس آنجلس + تصویر و ویدئو

امروزنما - بزرگداشت مانوک خدابخشیان در لس آنجلس با حضور شماری از چهره های رسانه ای، ورزشی و هنری برگزار شد. این مراسم از سوی علی رضا امیر قاسمی برگزار شد به گزارش پایگاه خبری امروز نما مراسم بزرگداشت مانوک خدابخشیان (تحلیلگر)، با حضور شماری از چهره های رسانه ای، ورزشی و هنری در لس آنجلس برگزار شد. بزرگداشت خدابخشیان برای عموم آزاد نبود، و شرکت کنندگان از سوی علی رضا امیر قاسمی مدیر تلویزیون تپش به این مراسم دعوت شده بودند.

در ابتدای مراسم بزرگداشت مانوک خدابخشیان، با پخش فیلم کوتاهی از«دختر آبی»، و شماری از فعالین مدنی و کارگری، از جمله سپیده قلیان و اسماعیل بخشی که در زندان هستند یاد شد.

در ادامه شماری از چهره های شناخته شده رسانه ای، ورزشی و هنری حاضر در مراسم، از مانوک خدابخشیان گفتند، و چندین پیام ویدیویی نیز پخش شد.

001.jpg002.jpgدر مراسم بزرگداشت مانوک خدابخشیان، حبیب روشن زاده (گزارشگر و مفسر ورزشی)،عباس پهلوان (روزنامه نگار که دوره ای نیز سردبیر مجله تاج ورزشی بود) ، پرویز شیخان (مدیر باشگاه تاج)،همایون هوشیار نژاد (روزنامه نگاری که دوره ای خبرنگار تاج ورزشی بود)، ساسان کمالی (برنامه ساز رادیو و تلویزیون)،به همراه شهیار قنبری (ترانه سرا و برنامه ساز رادیو و تلویزیون)، شهبال شب پره (نوازنده و تهیه کننده موسیقی) و علی رضا امیر قاسمی (مدیر تلویزیون تپش)، از خاطرات خود با مانوک و تاثیرگذاری او گفتند.

در این مراسم همچنین، پیام صدرالدین الهی (روزنامه نگار و از بنیان گذاران کیهان ورزشی)، از سوی فرید زلاند (آهنگساز ) خوانده شد. پیام های ویدیویی نیز، از فریدون فرح اندوز (برنامه ساز رادیو و تلویزیون که پیش از انقلاب با خدابخشیان همکاری نزدیک داشت)، پرویز صیاد (بازیگر، نمایشنامه‌نویس، کارگردان)، و شهرام شب پره (خواننده، که مدتی پس از انقلاب با مانوک همخانه بود) پخش شد.

004.jpg005.jpgبه گزارش امروز نما، با وجود آن که شماری از مدعوین به مراسم بزرگدشت مانوک خدابخشیان، برای دعوت شدن به این مراسم لابی کرده بودند، بعد از صرف شام جلسه را ترک کردند، که این موضوع از نگاه تیزبین و نقادانه شهیار قنبری دور نماند، و ایشان در گفتار پایانی مراسم یاد آنها را نیز گرامی داشت!

تصاویری که می بینید، مربوط به دقایق قبل و بعد از مراسم بزرگداشت مانوک خدابخشیان است،که روز جمعه ۲۲ شهریور/ ۱۳ سپتامبر در شهر گلندل کالیفرنیا برگزار شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy