Thursday, Oct 3, 2019

صفحه نخست » رفیق‌دوست: روحانی جنجالی با شکایت من محکوم شد

refighdoost_100319.jpgبی بی سی - محسن رفیق‌دوست، عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان، می‌گوید مهدی صدرالساداتی با شکایت او مجرم شناخته شده و حکمش اجرا خواهد شد.

آقای رفیق‌دوست آقای صدرالساداتی را متهم کرده که درباره او مطالب نادرستی بیان کرده است.

مهدی صدرالساداتی، که حساب اینستاگرام پرمخاطبی داشته، روحانی شیعه‌ای است که چند هفته پیش خبر "گم شدن" او به همراه برادرش، روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مجلس خبرگان، جنجال‌برانگیز شد.

پس از مدتی که نزدیکان آقایان صدرالساداتی از آنها بی‌خبر بودند، شایعه بازداشت یا گم شدن آنها در رسانه‌های ایرانی منتشر شد، اما کمی بعد مقام‌های قضایی و امنیتی بازداشت آنها را تکذیب کردند و پس از چند روز هم آنها گفتند به دلیل "فشارها" برای دور شدن از "هیاهوها" به مکانی خلوت رفته و گوشی‌های موبایلشان را خاموش کرده بودند.

محسن رفیق‌دوست درباره مهدی صدرالساداتی گفته است: "بنده از آقایی که درباره حقوق بنده سر و صدا راه انداخت به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم و حکم مجرمیتش صادر شده است."

آقای صدرالساداتی در اینستاگرام خود مطالبی را درباره ثروت شخصی آقای رفیق‌دوست و خانواده‌اش منتشر کرده بود.

او از جمله در نقد یک مصاحبه آقای رفیق‌دوست که از حقوق چند میلیون تومانی مدیران بنیاد مستضعفان دفاع کرده بود، از ملک "٧٠٠ متری" محسن رفیق‌دوست در فرمانیه و همچنین فعالیت‌های اقتصادی فرزندان او انتقاد کرد.

آقای صدرالساداتی با همرسانی چند سند ثبتی، که هیچ یک به خودی خود ادعای فساد درباره بستگان آقای رفیق‌دوست را اثبات نمی‌کرد، نوشت: "این شرکتها و حتی شرکت بنیاد نور گوشه‌ای از قدرت و ثروت رفیق دوست است."

آقای رفیق‌دوست در آن مصاحبه در پاسخ به سوال "حقوق ۱۹ میلیون تومانی یا زیرمیزی؟" مجری، گفت: "حقوق ١٩ میلیون تومانی".

او در عین حال گفت که ثروتش از تجارت شخصی به دست آمده و از بنیاد مستضعفان حقوقی نمی‌گیرد.

محسن رفیق‌دوست یکی از اولین مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی ایران بود که درگیری یکی از بستگانش در پرونده بزرگ فساد مالی فاش شد.

مرتضی رفیق‌دوست، برادر او، در پرونده فساد ١٢٣ میلیارد تومانی، پس از فاضل خداداد متهم ردیف دوم بود و به حبس ابد محکوم شد اما پس از چند سال زندان با عفو آزاد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy