Monday, Nov 4, 2019

صفحه نخست » فیلم خاطرات یک پورن استار آمریکایی در ایران نمایش داده می‌شود

رادیو فردا - خبرگزاری فارس گزارش داده است که «مستند داستانی» خاطرات یک پورن‌استار آمریکایی روز ۲۰ آبان در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان به نمایش در می‌آید.

نام این مستند «ایکسونامی» اعلام شده است. بر اساس این گزارش، این فیلم در طول دو سال و نیم و «به صورت مشترک در ایران و آمریکا» تولید شده است.

از موسسه فرهنگی و هنری «آوش» و «محسن آقایی» به عنوان تهیه‌کنندگان و کارگردان این فیلم نام برده شده است.

محسن آقایی از جمله مستندسازانی است که در موسسه فرهنگی طلوع فعال است. در این موسسه گروهی از فعالان حوزه رسانه، سینما و انیمیشن که خود را متعلق به «جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» می‌دانند، برای تبلیغ ارزش‌های مدنظر جمهوری اسلامی فعالیت هنری و فرهنگی می‌کنند.

5555444.pngدر پوستری که از این فیلم منتشر شده است، تصویر یک زن است که بدنش با ماژیک سیاه شده و در کنار آن اشاره شده که تصاویری از چهره‌هایی چون محمود احمدی‌نژاد و باراک اوباما هم در این فیلم نمایش داده می‌شود.

در همین حال، میلاد ناظمی، خبرنگار این فیلم را دیده، در یک رشته توئیت نوشته است که این فیلم به «تغییرات فرهنگی آمریکا از دوره انقلاب جنسی تا امروز» پرداخته و آن را با «تغییرات فرهنگی در ایران» تطبیق داده است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

به نوشته این روزنامه‌نگار در بخش‌هایی از فیلم به «زندگی هنری خانم بازیگر که حالا تواب شده» ارجاع داده شده است. نام این پورن استار آمریکایی اعلام نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy