Sunday, Nov 17, 2019

صفحه نخست » پیام رضا پهلوی به مردم

rp_111719.jpgیقین داشته باشید آن فرد فاسد و دروغگو که فرمان سرکوب شما را داده در پیشگاه ملت ایران پاسخگو خواهد شد

- آشکار است که درد شما بیش از آنکه قیمت بنزین باشد، کرامتی است که از دست رفته‌اش می‌بینید.
- شما به درستی دریافته‌اید که تنها راه رهایی، نه صندوق‎های دروغین رأی، که در با هم بودن و سر دادن فریادهای دادخواهی در خیابان‌های ایران است.
- یقین داشته باشید که هرچه این جنبش ملی حق‌طلبانه بزرگتر و گسترده‌تر شود و در دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها، مدارس و محل‌های کسب و کار نمود بیشتری پیدا کند، امکان سرکوب آن برای این فرقه‌ی تبهکار و فاسد سخت‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

هم میهنان عزیزم،

اعتراضات شجاعانه و هوشمندانه شما در سراسر ایران نمایشی با شکوه از همبستگی ملی و تازه‌ترین نمونه از دادخواهی تاریخی ایرانیان در آن سرزمین کهن است.

آشکار است که درد شما بیش از آنکه قیمت بنزین باشد، کرامتی است که از دست رفته‌اش می‌بینید.

شما به درستی دریافته‌اید که تا ایران در اشغال جمهوری اسلامی است، فقر، دروغ، تحریم، بیداد و تبعیض، فساد افسارگسیخته و ستمگری نیز بر کشور حکمفرماست.

شما به درستی دریافته‌اید که تنها راه رهایی، نه صندوق‎های دروغین رأی، که در با هم بودن و سر دادن فریادهای دادخواهی در خیابان‌های ایران است.

یقین داشته باشید که هرچه این جنبش ملی حق‌طلبانه بزرگتر و گسترده‌تر شود و در دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها، مدارس و محل‌های کسب و کار نمود بیشتری پیدا کند، امکان سرکوب آن برای این فرقه‌ی تبهکار و فاسد سخت‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

یقین داشته باشید آن فرد فاسد و دروغگو که فرمان سرکوب شما را داده، روزی نه دیر و نه دور، به علت جنایت‌ها و تاراج سرمایه ملی کشور در پیشگاه ملت ایران پاسخگو خواهد شد.

این باور همیشگی من بوده که شما مردم با اتکا به قدرت خودتان به این کابوس پایان خواهید داد و صبح روشن آزادی و رفاه را رقم خواهید زد.

بدانید در لحظه لحظه‌ی آنچه در ایران بر شما می‌گذرد دل من با شماست و در درد و رنج شما شریک است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy