Tuesday, Nov 19, 2019

صفحه نخست » شایعه خبری در شبکه های اجتماعی: خامنه ای تهران را ترک کرده

rahbar_111919.jpgایران بریفینگ / اخباری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که خامنه ای ایران را ترک کرده ، ایران بریفینگ مستقلا نتوانسته این خبر را تائید کند اما از منابع موثقی در سپاه حفاظت ولی امر مطلع شده است دوشنبه شب ۲۷ آبان ماه خامنه ای و اطرافیانش همگی از مقر مطهری (دفتر رهبری) را ترک گفته اند .

مشهد یکی از مقصدهای احتمالی رهبر جمهوری اسلامی است .

این در حالی است که با قطع اینترنت و در حصر خبری قرار دادن ایران مانع از اطلاع رسانی نیست و در تماس تلفنی با چند شهر ایران مخصوصا تهران اخبار تائید شده ای رسیده است که اعتراضات سراسری در تهران و شهرهای دیگر ادامه دارد .

مناطق جنوب،شرق و غرب تهران کانون اعتراضات خشونت بار خیابانی است ، اکثر بیمارستانهای تهران مملو از مجروحین است ، اسلامشهر ، بهارستان و چهاردانگه و سه راه آدران کانون درگیری در جنوب تهران و صادقیه کانون اعتراضات در غرب تهران می باشد ، از تهرانپارس نیز به عنوان مرکز تجمعات در شرق تهران یاد می شود.

بیمارستان امام خمینی در تهران نیز مرکز اصلی مجروحان تهران است در مقابل بیمارستان پلاکاردی نصب شده است و نام مجروحان در بیمارستان را قید کرده اند.

بعد از تهران کرج مرکز اعتراضات در غرب استان تهران است ، در خیابانهای کرج زره پوشهای نیروی انتظامی و وانتهای یگان ویژه مدام در رفت و آمد هستند .

بر اساس گواهی شاهدان عینی در کرج کمتر بانک و پمپ بنزینی وجود دارد که آسیب ندیده باشد ، ۴۵ متری گلشهر مرکز اعتراضات در کرج و استان البرز است .

در شهریار نیز میدان معلم کنترل آن از روز یکشنبه در اختیار معترضان است و معترضان حاضر به ترک میدان نیستند.

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

اغلب ادارات تهران در حالت نیمه تعطیل هستند و دانشگاه ها نیز کاملا در تعطیلی بسر می برند.

گفتنی است عمده سرکوب را تا کنون نیروی انتظامی بر عهده داشته است ، سپاه پاسداران و قرارگاه های امنیتی امام علی بسیج اگرچه در آماده باش به سر می برند اما تاکنون گزارشهایی از حضور سازمانی آنها در تهران و البرز و شهرهای دیگر مستندا گزارش نشده است.

اداره سیاسی سپاه پاسداران در روزهای گذشته پس از سخنان خامنه ای از « مراکز و نهادهای امنیتی » خواسته بود اعتراضات را مهار و کنترل کنند اما خود از حضور خیابانی در مهار اعتراضات خبر نداده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy