Wednesday, Nov 20, 2019

صفحه نخست » کمیته حمایت از بیانیه تکمیلی ۱۴ کنشگر سیاسی و مدنی: این صدای "جنبش بیانیه ۱۴ نفر" است

NA.jpgهموطن آزاده و عدالت خواه

خردادماه امسال ۱۴ کنشگرسیاسی و مدنی درداخل کشور طی انتشار بیانیه‌ای خواستار لغو نظام ولایت فقیه، لغو و انحلال قانون اساسی جمهوری اسلامی، گذراز جمهوری اسلامی و برپائی حکومتی سکولار و دموکرات شدند. علیرغم یورش وحشیانه حکومت اسلامی و دستگیری و زندانی کردن اکثرافراد تدوین کننده این بیانیه و بیانیه‌های حمایتی، پشتیبانی هزاران ایرانی در داخل و خارج کشورطرح این خواست‌ها واین اقدامِ بهنگام را به جنبشی آزادیخواهانه و عدالت جویانه تبدیل کرده است.
کمیته حمایت از بیانیه ۱۴ کنشگر ازهمان آغازانتشار بیانیه، حامی این بیانیه و صدای اکثراین ۱۴ نفرها در خارج از کشوربوده است. ضمن اینکه اکثرتدوین کنندگان بیانیه نیزاز کمیته حمایت خواستند تا در خارج از کشور پیگیرِ خواست‌ها و بازتاب صدای آن‌ها باشد.

طی روزهای اخیر و در پیوند با خیزش اعتراضی مردم برخی ازامضاء کنندکان این بیانیه‌ها، از درون زندان‌ها و برخی ازآنان که از زندان آزاد شده‌اند، ازما خواسته‌اند که در پیوند با خیزش اخیر تکرارکننده و بازتاب خواست‌ها و صدای آنان در خارج از کشور و جهان باشیم.
این صدای آن عزیزان است:
"
هم میهن.
ما با جان و هستی مان به عنوان جزئی از این خیزش مردمی، علیرغم شرایط سخت و هولناکی که جمهوری اسلامی برایمان بوجود آورده است، ازاین خیزش حمایت کرده و خواهیم کرد. ما و یاران ما در زندان‌های رژیم اسلامی نشان داده‌ایم میان جنبش‌های اعتراضی کف خیابان‌ها و زندان‌های حکومت اسلامی پیوندی ناگسستنی به وجود آمده است.
ما تا هنگام دست یابی به خواست‌هایمان قدمی عقب نخواهیم نشست و تا لغو نظام ولایت فقیه، لغو و انحلال قانون اساسی جمهوری اسلامی، گذراز جمهوری اسلامی و برپائی حکومتی سکولار و دموکرات به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.
بیانیه‌های ما تا تحقق خواست‌های مطرح شده در آن‌ها، زنده خواهند ماند حتی اگریک نفرازما امضاء کنندگان آن‌ها زنده نباشیم. ما مردم‌ایم و با آنها زنده و ماندگاریم.
مطمئن هستیم فراموش نخواهید کرد که جنبش بیانیه ۱۴ نفرها، به عنوان بخشی از جنبش آزادیخواهانه و عدالت جویانه پیوند ناگسستنی میان زندان‌ها و شکنجه گاه‌های رژیم جمهوری اسلامی و جنبش‌های خیابانی ایجاد کرده است.
صدای ما را از زندان‌ها و خیابان‌های میهنتان بشنوید و تکرار و بازتاب آن در جهان باشیم.
ما از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌خواهیم به مردم بپیوندند و بیش ازاین آلت دست رهبران حکومت اسلامی نشوند.
ما به عهدی که با مردم میهنمان، با آزادی و عدالت بسته‌ایم وفادار خواهیم ماند.
ما تردیدی نداریم که درادامه قیام سراسری واتحاد و همبستگی ملی ما ایرانیان حکومت ولایت فقیه سرنگون خواهد شد.
دریغ و افسوس که ما در اسارت دژخیمان خامنه‌ای گرفتاریم، و یا ما را در شرایطی قرار داده‌اند که نمی‌توانیم در کنارشما باشیم وگرنه اینک در خیایان‌های ایران با شما "نه به جمهوری اسلامی" و " زنده باد آزادی و دمکراسی "را فریاد می‌زدیم."


کمیته حمایت از بیانیه تکمیلی ۱۴ کنشگر سیاسی و مدنی
حسن اعتمادی، بهروز ستوده، مسعود نقره کار
۱۸ نوامبر ۲۰۱۹
۲۰ نوامبر ۱۳۹۸



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy