Tuesday, Dec 10, 2019

صفحه نخست » محاکمه مردی در کلن به اتهام "تجاوز" به دختری ایرانی

dw_121019.jpgدویچه وله - زن ایرانی که به آلمان پناه جسته ادعا کرده، قاچاق‌برش به وی تجاوز کرده است. محکمه‌ای برای رسیدگی به اتهام این مرد در دادگاه کلن آغاز شده است. دادستان این مرد را به ۳۰ فقره قاچاق و کسب در آمد۲۲۰ هزار یورویی متهم کرده است.

یک دختر جوان ایرانی که در آرزوی زندگی بهتر قصد ورود به آلمان می‌کند. خانواده این زن ۲۹ ساله تا او به آلمان برسد هزارها یورو به یک باند قاچاق پرداخت کرده‌اند.

حال این زن جوان مدعی است که قاچاقچی به محض اینکه او را به آلمان رسانده، به او تجاوز کرده است.

دادستان شهر کلن مرد ۴۹ ساله‌ای را که زن جوان ایرانی ادعا می‌کند قاچاق‌بر او بوده ، به جرم "تجاوز جنسی" به محاکمه کشیده است.

از دوشنبه ۱۸ آذر محکمه برای رسیدگی به اتهامات این مرد در دادگاه کلن شروع شده است. به گفته دادستان، جریان انتقال زن ۲۹ ساله ایرانی به آلمان از ژانویه تا مارس ۲۰۱۸ ادامه داشته است. دادستان در ادامه می‌گوید از قرار این مرد در ماه مارس در ایتالیا به دنبال دختر ایرانی می‌رود تا او را به آلمان بیاورد.

در کیفر خواست آمده است این مرد متاهل به محض ورود زن جوان به کلن به او گفته که عاشقش شده است.

زن جوان ادعا کرده است که مرد به محض ورود به خانه‌ای در شهرکوچک اوست‌هایم در آلمان و پس از ترک قاچاقچی‌همدستش، به او تجازو کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

در کیفر خواست هم‌چنین اشاره شده است این زن در مقابل تجاوز تلاش کرده از خود دفاع کند و عنوان کرده به بیماری قلبی مبتلاست.

احتمال حکم چند سال زندان برای متهم

به عقیده حقوق‌دانان، اگر اتهام تجاوز این مرد عراقی در دادگاه ثابت شود، سال‌ها زندان در انتظار او خواهد بود.

او هم‌چنین به ۳۰ فقره قاچاق‌ انسان متهم شده است. ادعا شده است این مرد هموطنان خود را از عراق به آلمان قاچاق می‌کرده و با یک باند قاچاق انسان نیز در ارتباط بوده است. دادستانی او را به دریافت در مجموع ۲۲۰ هزار یورو از پناه‌جویان متهم کرده است.

مرد عراقی در مقابل، اتهام ارتباط داشتن با باند قاچاق و قاچاق انسان به صورت حرفه‌ای را رد کرده است و گفته در دو مورد به دوستان عراقی خود کمک کرده است تا به آلمان برسند و اتهام دریافت پول زیاد را نیز رد کرده است.

رسیدگی به اتهامات این مرد در دادگاه کلن هم‌چنان ادامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy