Friday, Dec 13, 2019

صفحه نخست » اشاره تلویحی به نقش آذری جهرمی در بازجویی‌های ۸۸ در پیام حذف شده یک فعال سیاسی

bAzjoo33_121119.jpgرادیو فردا - یک عضو «حزب اتحاد ملت ایران» تلویحاً گفته است که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جریان اعتراض‌های سال ۸۸ از معترضان زندانی «بازجویی» می‌کرده است.

آذر منصوری روز پنجشنبه ۲۱ آذر با اشاره به وعده آقای جهرمی برای اعلام «سورپرایزی» در این روز، در توئیتی که بعدا آن را حذف کرد، نوشت: «امثال من یادشان نمی‌رود همین فردی که هر شب خواب ریاست‌جمهوری را می‌بیند، سال ۸۸ مدام در بازجویی‌های مختلف ما را سورپرایز می‌کرد».

این فعال حزبی افزوده است: «بی‌شک هیچ اصلاح‌طلبی به پوپولیسم رای نخواهد داد».

5455444.jpgخانم منصوری ساعاتی بعد مدعی شد که حساب کاربری‌اش «هک شده بود». وی تصویری هم از توئیت حذف شده‌اش منتشر کرده و گفته است: «از دوستانی که کمک کرده اند که اکانت برگردد متشکرم».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

این فعال سیاسی اشاره نکرده که چه مدت حساب کاربری‌اش هک بوده است چون وی روز گذشته نیز توئیت کرده بود ولی تغییری در آن نداده است.

وزارتخانه زیر نظر آذری جهرمی به عنوان متولی اینترنت در ایران، متهم اصلی در قطع ارتباطات اینترنتی در جریان اعتراض‌های هفته آخر آبان امسال معرفی شده است. آمریکا به همین دلیل، او را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

وزیر ارتباط ایران روز چهارشنبه توئیت کرده بود که «۲۰ ساعت تا سورپرایز! چی دوست دارین باشه؟» توئیت او بیش از ۱۴ هزار پیغام گرفته که عمده آنها انتقاد از حکومت جمهوری اسلامی است.

آذری جهرمی مرداد ۱۳۹۶ با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوم حسن روحانی شد.

کمپین بین‌المللی حقوق بشر پس از معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی، در گزارشی نوشت که محمد جواد آذری جهرمی، «مسئولیت‌هایی در زمینه شنود و استراق سمع» و «بازجویی برخی از زندانیان سابق سیاسی را برعهده داشته است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy