Sunday, Dec 22, 2019

صفحه نخست » به التماس افتادن جمهوری اسلامی در داخل و خارج،برای ادامه بقای خود، علی اکبر امیدمهر

omidmehr.jpgدر داخل کشور- ملا فرزانه امام جمعه موقت مشهد روز جمعه 29 آذر گفت:خصومت علیه نظام ،در دو بخش داخلی و خارجی است و اینکه خطر خارجی براحتی قابل عبور بوده، اما خطر داخلی(قیام مردم علیه رژیم ) خطرناک تر و وحشتناک تر است .وی سرانجام ،در راستای تحقق پروسه همیشگی رژیم ،یعنی خر داغ کنی ،پرسید: آیا مردم ماهشهر منافق،داعشی،اشرار بودند؟ خیر!.بقول آخوند دیگری، خامنه ای بخاطر اینکه، همه دور بین های حقوق بشر دنیا، از جمله اروپا (در محافل خصوصی-مدنی اعم از رسانه ای و.. اروپا گفته میشود.

که رژیم دوره سود دهی اش، باین جامعه را ،از دست داده،خاورمیانه ،ظرفیت خرید بیشتر تسلیحات نظامی و حتی سرکوب ،را ندارد و افزایش قیمت نفت و سیل مهاجرین جدید باین جامعه،بعلت شرارت های منطقه ای رژیم باعث رکود اقتصادی گردیده) بطرف ایران زوم شده ،حوادث اخیر را ،قتل عام (کشتار جمعی) نام برده اند،وحشت کرده، شب و روز کار می کند وبیش از یک هفته است که (از وحشت سقوط نظام) نخوابیده است. ... در نتیجه، ماشین دروغ رژیم ،با استفاده از همه ترفند های ماکیاولیستی و به هر نحو ممکن، اعم از التماس،استمالت و غیره،در صدد جلب آرای بیشتر مردم بوده، در سراشیبی سرنگونی،داغ کردن صندوق آرای قلابی، در اسفند ماه را ،تنها راه نجات خود،می داند.

در خارج - یکبار آبه،بخاطر خرید نفت ارزان به ژاپن و در راستای پذیرش شرایط دوازده گانه آمریکا ،به دیدار خامنه ای رفت.جواب رد شنید.اکنون اوضاع داخلی و خارجی رژیم ،آنچنان خراب و رو به واژگونی نهایی است.که خود خامنه ای مجبور شده،ملیجک گوش بفرمانش را،برای دست بوسی و غلط کردم گفتن و زمین ادب بوسیدن و دست بوسی ، به دیدار نخست وزیر ژاپن بفرستد؟!

اما هم آبه هم ترامپ و هم رهبران اروپا،به دریوزگی افتادن و تن دادن به هر خواری و خفت رژیم را،مدیون قیام میلیونی آبانماه ملت ایران ،در بیش از سیصد شهر،به بهای هزاران جان باخته،زخمی،معلول و زندانی و گم شدن بهترین فرزندان ایران میدانند و این اولین باری است.که بعد از چهار دهه (در اثر انتقاد های سخت و شدید محافل مدنی و مردمی از جمله رسانه های جمعی اروپا،به طرفداری از قیام مردم و محکومیت رژیم، در جنایاتی که مرتکب شده) تنها راه نجات ، از دست این رژیم شرور را ،پیش از اینکه آسیب بیشتری، به جامعه بشری بزند .در اتحاد وهم دلی با ملت ایران و پشتیبانی ،از آرمان های متمدنانه - آزادیخواهانه آنها میدانند.

نتیجه - رژیم ،با پر رونق جلوه دادن صندوق انتخابات قلابی اش ،در اسفند ماه،تلاش دارد.با کسب مشروعیت،جسد مرده خود را ،دو باره زنده نماید .تا بار دیگر، به عربده کشی هایش، در داخل و خارج ،در پایان بساط انتخابات مزبور،ادامه دهد.بها ندادن به ماشین دروغ و تبلیغی، که رژیم برای شستشوی مغزها ،با التماس به مردم ،راه انداخته،گول نخوردن،بها ندادن به این گدایی دوباره اما موقتی ،برای رای مردم و در نتیجه تحریم این ماشین کشتار اهریمنی(ماشین انتخابات) یک بار و برای همیشه خود و بشریت را نجات دهیم،هم درتحریم انتخابات و هم اعتصابات عمومی و هم قیام ملی سرتاسری و میدان میلیونی علیه تبهکاران حاکم بر کشورمان ،همه دنیا با ماست.آن را غنیمت شمریم.خواه رژیم شرایط تسلیم را بپذیرد.خواه نه،این رژیم رفتنی بوده و عدم اش در جامعه جهانی به ز وجود، شده است.باید با عزمی راسخ ،وارد میدان کارزار نهایی گردیم.صبح سحر و طلوع خورشید آزادی نزدیک است.مطمئن باشیم.هموطن.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy