Saturday, Dec 28, 2019

صفحه نخست » خبر میمنت اثر دستگیری ضارب هانی کُرده و یک سوال!؛ ف. م. سخن

18D531DF-61C2-4A91-AC59-5382B6C8144C.jpegبا مسرت و شادی بسیار، خبر دستگیری یکی از ضاربان هانی کُرده را شنیدیم و بسیار خوشحال گشتیم.

همان طور که مستحضر هستید هانی کُرده یکی از مشاهیر جمهوری اسلامی ست که مقام والای گُنده لات تهران بعد از قتل وحید مرادی نصیب ایشان شد. جناب «کُرده» لقب پر افتخار «مخوف» را هم از آن خود کرده است.

مقامات پلیس با شعف بسیار خبر دادند که به زودی بقیه ی ضاربان هانی گرامی را نیز دستگیر خواهند کرد و کشور را از لوث وجود قمه کشان غیر خودی پاک خواهند نمود.

همان طور که در فضای مجازی مشاهده کردیم جناب هانی سوار بر اتومبیلی بودند و ظاهرا قصد داشتند معجونی در معجون فروشی میل کنند که ضاربان با کارد و قمه به جان او افتادند و به ایشان سی چهل ضربه وارد نمودند.

نظر به این که جناب هانی بدنی همچون کرگدن داشتند این سی چهل ضربه موجب کشته شدن ایشان نشد بلکه ایشان کماکان مضروب و مجروح و به قولی شهید زنده به شمار می آیند.

625ACFE4-3EA3-4185-8841-925F436F9DDF.jpeg

سوالی که برای این حقیر -آخه من در مقابل آقا هانی، گنجشگکی بیش نیستم- پیش آمد این است که چطور نیروی محترم انتظامی توانست ضارب هانی را تنها با یک فیلم ویدئویی که از فاصله ی نسبتا زیاد بر داشته شده بود شناسایی و بعد دستگیر نماید ولی این همه جوان رعنا که در جریانات آبان امسال با تیر و تفنگ و مسلسل و تبر و قمه کشته شدند یا چشمان شان کور شد یا به شدت و حتی از هانی بدتر مجروح شدند، با آن همه ویدئویی که برادران لباس شخصی با انواع و اقسام دوربین های مدرن و از دور و نزدیک از آن ها گرفته بودند قاتلان و ضاربان شان شناخته نشد و به نظر می رسد که شناخته هم نخواهد شد.

ما این را از این جهت می گوییم که با دستگیری این ضاربان و قاتلان، دستِ «کشته سازان» رو خواهد شد و چهره ی ملکوتی لباس شخصی های نازنین که با شایعات ملکوک گشته پاک خواهد شد به حول و قوه ی الهی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy