Sunday, Dec 29, 2019

صفحه نخست » گزارش تصویری؛ باز هم وابستگان جمهوری اسلامی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند!

کیهان لندن - ۱۳ مهرماه ۹۸ کیهان لندن در یک گزارش تحلیلی به بررسی اعتراضات مردم عراق علیه دخالت‌های جمهوری اسلامی در امور کشورشان پرداخت. تظاهرات مردم عراق پنج روز بود که ادامه داشت و شبه‌نظامیان وابسته به جمهوری اسلامی از جمله حشدالشعبی به سرکوب مردم می‌پرداخت بطوری که به گزارش کمیساریای حقوق بشر عراق تا شامگاه جمعه ۴ اکتبر (۱۲ مهرماه)، شمار کشته‌شدگان به ۶۰ نفر رسید و بیش از ۱۶۰۰ نفر زخمی شدند. عراقی‌ها مستقیم علیه زمامداران جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و نیروهای وابسته به آنها شعار می‌دادند. تصاویر دلخراشی از عراقی‌هایی که توسط نیروهای وابسته به جمهوری اسلامی سرکوب می‌شدند در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های جهان منتشر شد. جمهوری اسلامی عین همین شیوه را در سرکوب تظاهراتی که یک ماه بعد در خود ایران علیه آن روی داد به کار بست و در طول دو تا سه روز صدها کشته و هزاران زخمی و زندانی بر جای گذاشت.

00.jpg01.jpgدر نخستین‌روزهای تظاهرات مردم عراق علیه دولت‌ وابسته و ناکارآمد خودشان و همچنین مداخلات جمهوری اسلامی در آن کشور، کیهان تهران وابسته به «بیت رهبری» و مدافع سیاست‌های ماجراجویانه و جنگ‌افروزانه خامنه‌ای در سرمقاله‌ای به قلم حسین شریعتمداری با عنوان «چرا درِ این جاسوسخانه را نمی‌بندید؟!» از «مردم انقلابی عراق» خواست سفارت آمریکا در بغداد را اشغال کنند! نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان نوشت: «تسخیر جاسوسخانه آمریکا و حذف این کانون توطئه برای ما در ایران اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است. چرا باید جوانان انقلابی عراق میهن مقدس خود را از این دستاوردمحروم کنند!»

001.jpg003.jpgاین توصیه در مقابله با تظاهرات مردم عراق علیه شرایط موجود مطرح شد و نه حملات دفاعی آمریکا که اکنون به عنوان دستاویز حمله به سفارت ایالات متحده مطرح می‌شود!

امروز در آخرین ساعات سال ۲۰۱۹ این توصیه‌ی ارگان ولی فقیه در بغداد به اجرا درآمد.

«دستاوردهای فراوان» اشغال سفارت آمریکا در تهران و گروگانگیری چهل سال پیش بر خلاف ادعای کیهان تهران جز فلاکت و بدبختی و انزوای جهانی و ورشکستگی اقتصادی و انواع تحریم‌ها و بی‌اعتبار شدن پول ملی و پاسپورت ایرانیان و سایه‌ی همیشگی یک جنگ احتمالی بر سر کشور، نبوده است.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

اکنون جمهوری اسلامی جنگ خود با آمریکا را پس از به فلاکت نشاندن ایران و ایرانیان و جنگ‌افروزی در سوریه و یمن و فلسطین و لبنان، به عراق و عراقی‌ها کشانده است...

004.jpg005.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy